Tänään olen väsäillyt pari poika-vauvakorttia.
Siihen on hyvä syykin..... NIMITTÄIN... meidän perhekuntaamme syntyi uusi jäsen eilen, perjantaina.
Voi sitä ilon määrää smiley heart !!!!! Mieheni ja minä olemme nyt kolmenkertaisia isovanhempia. Kaksi vanhempaa ovat tyttöjä ja nyt saimme vielä pikku pojan. En sitä meinannut oikein uskoa että näin meille tulee molempia!!!! 
Äiti sekä vauva voivat hyvin, puhamattakaan isästä ja iso siskosta !! heart !!!
On tämä vaan hienoa aikaa. Ensi viikolla minä ainakin lähden katsomaan vauvaa, isännästä en tiedä ??? hänellä on kova räkätauti.
Ei sitä pöpöä kannata viedä pikkumiehen perheelle.
Toivotaan etten minä kanna sitä pöpöä enkä itse tulis flunssaan. Nyt ainakin vielä olo on OK !!
Tässä ne kortit: katsotaan minkä minä vien mukanani, niiiin ja tietysti pitää käydä ostamassa jotain sinistä wink !
Tein kohojauheella "vauvan pyykit narulla "



Nyt voin jatkaa sukkien kutomista tai katsella telkkaria, tai vaikka molempia !! heart smiley heart