Aamupäivällä pakkailin tavaroita matkaamme varten. Molemmille oma laukku. Mistähän johtuu kun mulla on paljon suurempi laukku??? :) :)
Vointini ei ollut kovin hyvä, sydän tahtoi lyödä kiivaammin kuin minä pääsin mukaan. Mutta kuitenkin lähdin laittamaan joulutavaroita lähetyskirppuun esille, parini oli jo laittanut suuremman osan. Sielläkin mulla oli huono olo. Jossakin vaiheessa yhtäkkiä huomasin että olo oli selvästi helpottunut, sydän löi taas normaalisti. Jaksoin paljon paremmin tehdä hommia. Vein osan "kesäkoristeista" säilöön ja joulua panin lisää esille.
Taas on se joulukin tulossa tuota pikaa.
Kotiin tulin neljän kieppeillä, jatkoin pakkaamista ym järjestelyä. Illala käytiin vielä saunassa, ja muisti lappuun vielä ylös mitä aamulla pitää ottaa mukaan. Viemme yleensä peitot ja tyynyt+lakanat, kun kerran autossa on tilaa, eikä jää kyläilypaikkaan pyykkiä.
Katselin mitä käsitöitä ottaisin mukaan. Opettelin tekemään nauhalangasta huivia, hyvin se muistui mieleen, taidan ainakin sen ottaa mukaan, myöskin lapaslankaa. Katsotaan saanko yhtikäs mitään tehdyksi. Harvoin kun näkee on kuitenkin kiva jutella, ja kun oikein mielenkiintoista juttua on, ei millään pysty käsityöhön keskittyä.
Blogin  hiljenee muutamaksi päiväksi, jatkan loppuviikosta kun kotiudumme. Toivottavasti ei olisi liukkaita teitä. No nuo isot tiet ovat yleensä sulia, mutta suolavelli vain lentelee tuulilasiin.
Mulla on tulossa muutama tilaus, harmi kun en saa niitä heti avata ja kokeilla leimoja mitä on tulossa.
Olen kuin pikku lapsi, heti heti paketti auki ja tavarat esille. !!!