Olin eilen parturissa. Yhdessä kampaajan kanssa päätettiin tehdä vähän uudistusta mun hiuksilleni. Hän oli ollut kursseilla, ja saanut sieltä idean minkälainen mun hiuksista tehdään.

Lyhennettiin/pätkittiin hiusta aika paljon, väriksi tuli nyt kupari-keltainen/t.ruskea. Tähän asti mulla on ollut jo kauan tumma pohja ja punaiset raidat. Jotenkin teki mieli vaihtaa myös väriä. En aivan vielä ole tottunut tähän väriin, mutta silmä on siitä kummallinen, että kaikkeen tottuu , tässä jonkinmoinen kuva hiuksistani:

Tänään olin vesijumpassa, liikkeitä tehtiin ämpärin kannella sekä lötköpötköillä. Toi kansi antaa hyvän vastuksen moniin liikkeisiin. Kunnan on jossakin vaiheessa pitänyt kenties säästää juuri vesijumppalaisilta rahaa, varsinkin välineistä. Vaikkakin meitä ryhmiä on useita, niin välineitä ei tahdo saada millään !!!!

Eilen kävin illalla opettelemassa uutta pitsikuvaa ystäväni luona. Hän opetti kuvan paljon helpommin kuin mitä Novita-lehti. Vielä en ole ehtinyt jatkaa sukan vartta, katsotaan saanko omasta "kirjanpidostani" selvää !!!

Muutama kortti, jotka laittelin Keskosvauvoille: