[1256117196_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg]

Sain tämän tunnustuksen Bisseltä. KIITOS TOSI PALJON, aivan ihana !!!!

Valitettavasti en jatka tätä, edelleen vaikeuksia istua noiden jalkojen takia. Mutta kiitän kovasti , kun sain ottaa syksyyn sopivan tunnustuksen.

Työhuonetta on jatkettu niillä voimilla mitä olen pystynyt. Kun kannoin tuota tavaraa toisesta paikasta tuntui että sitä on ihan mahdottomasti. Mihinkäs mä ne kaikki tungen.

Suunnittelin ripustus, hyllyjen ym. paikkoja. Ne isäntä lupas laittaa huomenna. Tänään hän asensi uuden pistorasian, nelipaikkaisen, siinä kans meinas olla ongelmia. Oikein pahasta paikasta katkes jengat ruuvista. Ruuvi joka juuri pitää näitä johtoja kiinni. Minä olin valon näyttäjänä, kun roppu oli otettu pois, pimeys tuli huoneeseen. Ensin näytin taskarilla,,,,,, toisella taskarilla,,,,,,,,,kolmannella taskarilla, KAIKKI  HYYTYIVÄT, VIRTA POIS SELLAISIA NOI LADATTAVAT ON. Hain pienen ledivalon, jota piti painaa peukulla, no siitä ei sitten meinannut tulla mitään. Yhtämittaa  valot vilkkuivat, sormeni puutui ja heltyi otteesta. Piti ottaa kaksi sormea mukaan, mutta lopputulos oli melkoisen huono, siis mun valonnäytölle. Onneksi isäntä taitavana sai  kuin saikin ruuvattua ruuvin kiinni. Asensi juuri kantta paikoilleen, NO VOI.......???? taas meni toisesta ruuvista jengat. Operaatio saatiin kuin saatiin viimein valmiiksi. Tälle päivälle riitti toi työn osuus. Olisipa mulla ollut kamera mukana, tuon pistorasian laitossa, no olihan se toisessa huoneessa. Mutta en päässyt sitä  hakemaan, kun isännän kyyryinen  asento peitti koko oviaukon, milläs minä näillä kipeillä koivilla olisin hänen ylitseen päässyt !!!!!Paras oli pysytellä paikoillaan, ettei olisi juuri sillä hetkellä tönäissyt, kun ruuvi oli juuri menossa oikealle paikalleen.

Jatketaan huomenna.