Lepopäiväksi se sunnuntai on luotu, mutta mä jotakin aina kynsin, vaikkei tarttis. Nytkin on pesukone vielä päällä. Mankeloin lakanat+tyynyliinat, yksi koneellinen on narulla ja tuo viimeinenkoneellinen kuuluu linkoavan jo. Olen jopa siivonnut. Huomenna tulee pikku neiti (7kk.) vanhempiensa kanssa vähän lomailemaan. Pitihän mun noita koiran karvoja ajaa tonne imurin pussiin.
Tiistaina menemme luultavasti Keskiselle, ja vanhemmat haluavat käydä Labyrintissä, minä olisin tytön kanssa. Se passaa OIKEI HYVIN!!!
Mua ei saa minnekään sokkeloihin, mulle tulee pakukauhu, hui hui.
Tein muutaman kortin ja ajattelin vielä väritellä vähäsen. Pitänee ensiksi tiputella silmiin tipat, kun tuntuvat nin kuivilta, sitten näkö on hetken aikaa sumea, pian kuitenkin kirkastuu ja silmät ovat hetken aikaa mukavan tuntuiset.
Mä vähän eilen kuvailin luontoa, tässä aikaansaannoksiani:
1765403.jpg
Nurmikko on ajamati, kun isäntä halus katsella tällaista kukkaniittyä
1765405.jpg
1765406.jpg
Olikohan tään nimi koristevadelma???mutta kaunis kukka ja ihana tuo väri.
1765413.jpg
tätä meillä on jokirannassa, nimestä ei hajuakaan, kaunis silti.
1765415.jpg
1765417.jpg
Kosken kohdalla joki pauhaa hienosti. Vähän vettä, kun satoi oli ääriään myöden täynnä.
1765454.jpg
Tämä kataja on meidän vanhalla puolella. Kun oli se Pyry-myrsky, niin kataja halkes. Luultiin sen kuolevan.  Isäntä veti taljalla sitä pystyyn ja pani paksut tukikepit ja leveän taljan ympäri. Siitä asti se on ollut tuettuna, eikä ainakaan vielä ole kuollut, taisi olla apuna tuo "kipsaus, lastaus"
1765439.jpg
Koriste raparperi, se on mahdoton leviämään, Isäntä myrkytti suurimman osan ja jätti pienen osan.
Se on kaunis ja sopivan kokoinen, tää on meillä joen puoleisella nurmikon nurkassa.
Saiskohan noista lehdistä sementti kuvioita. Vai ovatko liian suuria?!