Nyt olen sitten rehannut kolmena yönä kukkia sisälle ja loput peitellyt verannalla . En tiedä pitäisikö vieläkin varautua pakkasyöhön. No mä olen vielä hetken hereillä, katsotaan mittari sitten näyttää.??

Kyllähän mä sen arvasin että näin siinä käy, kun piti silloin lämpöisellä ostaa kukat.

Olen muuten katsonutut Youtubesta Heinikan opetusfilmejä. Tosi hyviä, kaikkia en vielä ehtinyt katsoa. Tuossa aloittelin tekemään 1. v. korttia. Leimasin muutaman kuvan, jotka ajattelin laittaa 50v-kortteihin, ja yhden hääkortin kuvat jäi leimaamati. Kävin tuossa illalla vielä sauvakävelyllä. Linnut sirkuttelivat monella äänellä, oli tosi kiva kuunnella. Oli melko lämmintä, ei ollut edes pitkähihaista puseroa päällä. No reippaasti kun käveli ei tullut kylmä. Jos olisin ollut pyörällä, olisi takki ollut tarpeen.