Aamusta aloitin esimmäisenä siivouksen tässä huushollissa. Mua on kaksi päivää ainakin, ärsyttänyt hiekan ääni tossujen alla, ja KURASET tassun jäljet. Heitin alkajaiseksi matot pihalle. Siitä se siivous urakka alkoi. Imurin ääni, aika raivostuttava huutaja, mopin kivampi ääni, hiljainen !!! Koirakin oli välillä tuvassa eikä se oikein tiennyt mihinkä olisi itsensä pannut maaten, kun kaikki matot olivat pihalla. Välillä se kävi ulkona, taas tupahan, komensin sen menee omaan tuoliinsa. Mutta kun se raukka pelkää imurin mölinää sekä märkää luutua. Aina kun lähestyin jommalla kummalla sitä niin taas piti hakea uusi paikka. Viimein se rauhottui tuolilleensa, kun peti oli ulkona tuulettumassa.
Välillä kävin postissa, kun Paperellasta tuli leimoja. Leimoja on myös tullut Taitop. Paperinauhasta.
Panen niistä kuvaa tuonne leimasimeni-osioon. Tosin tänään en jaksa.
Olen nimittäin leimaillut tosi monta paperia näitä uusia leimoja. Niissä oli osaksi joululeimoja, ne laitan joulukorteihin. Ne kyllä pitää väritellä ensin. Kivaa hommaa tiedossa.
Rose-tekniikalla tehdyt kukat myös kiehtovat mua, ja niiden tekeminen. Tosin se oli sormille käypää hommaa, vain muutaman pystyn tekemään yhteenmenoon. Tulee pakkotauko !! :) :)
VIELÄ ON YKSI SETTI HALPOJA LEIMAKUVIA+ JOTAKIN YLLÄTYSTÄ MUKANA MYYMÄTI. KÄY IHMEESSÄ KURKKAAMASSA, SAAT TOSI EDULLISESTI LEIMAKUVIA.

Laitoin myyntiin ylimääräisiä leimakuvia tahtoo olla mulla tosi paljon.
Kun itselläni on nyt leimoja niistäkin tulee sitten aina vain lisää. Ahdasta tahtoo olla.!! :) :)
Mä oon vähän hamsteri-luonne, vähän joka asian suhteen, VARMUUDEN VUOKSI, kuten mieheni pruukaa sanoa, puolileikillään. Toinen puoli totta ja toinen puoli kuviteltu ! Vai mitenkä se meni ????