Kun mieheni oli herännyt, kävi toisessa huoneessa, huuteli mulle: MIKÄ ON RIKKONUT IKKUNAN ? Mä en ollut huomannut koko ikkunaa, vaikka monta kertaan olin kulkenut sen huoneen poikki.  Hyvänen aika, kaksi ulointa ole rikki, ISO PYÖREÄ AUKKO, siitä lähti poreita koko ikkunalle. Isoja ja pieni LASIN PALASIA OLI IKKUNAN VÄLISSÄ ???

MITENKÄ TÄÄ ON TAPAHTUNUT, KUN EN OLE MITÄÄN KUULLUT, TAI KOSKA  ???? KETÄ TÄHÄN ON SYYLLINEN??

LÖYTYI SYYLLINEN ULKOPUOLELTA, TOSIN SE OLI MAASSA, MUTTA ISÄNTÄ NOSTI SEN SIIHEN MISTÄ OLI YRITTÄNYT TULLA TUPAHAN. Tietää taas lisää hommia isännälle, kahden ikkupokan lasittaminen. Onneksi säilyi sisälasi ehjänä, ettei tuuli eikä sade tule tupahan. Pian kun isännällä alkaa vapaa viikko on noiden lasien kunnostaminen, lasittaminen edessä. Oltava vaan tosi tarkka ja katsella maasta sekä tuvan sisältä kaikki pienetkin lasipalat. Koska tuon ikkunan on avattava sisälle päin, siinä kuitenkin tippuu niitä lasimuruja.

Tein eilen illalla yhden kortin, tää leimasin kuva on ollut mulla jo kauan, nyt kokeilin sitä. En tiedä mitenkä

tää leimasinkuva oikein pitäis laittaa. Mielenkiintoinen leimasinkuva, söpönen ja hauska.

Tää on kortin sisältä kuva, kaksip.kortti

 

Tää on ns. kortin päällä. Mä  meinasin panna toista perin kuvat. Mutta tää kuva oli niin hauska, että ajattelin sitä kortin ensimmäiselle sivulle. Eikö sitä korttia näin päin yleensä katsella ??