Lauantaina innostuimme ostamaan Keskiseltä 42 tuum. television. Mulla tuli äkkilähtö kotoa, kun maleksin sängyssä venyttäen raajojani. Ajattelin, että isäntä oli hyljännyt jo koko ajatuksen ostamisesta kun ei puhunut aamulla mitään. Jossakin vaiheessa huuteli mulle, mennäänkö me sinne Keskiselle.
Ei kuin vaatteet päälle ja jotakin aamumurkinaa suuhun, niin lähdimme. Vaikka asumme n.  vajaan 40 km päässä, niin oli pari vuotta ettemme olleet käyneet. Kovasti oli taas muuttunut, sen huomion tein että askartelutarvikkeita oli tullut huomattavasti lisää. Minä tyydyin ainoastaan ostamaan XL-sydänmallisen Fiskarsin leikkurin ja yhden pienen leimasintyynyn, jaa ostinhan minä pikkuriikkisen leimasimen. Se sopii hyvin vaikka täydentämään jotakin leimakuvaa. Lähinnä ajattelin pölkkyleimasimista tehtyä kranssia ja sinne keskelle toi pieni kuva.

Tässä olen tehnyt risusydän-leimalla kuvan ja niillä pölkkyl. lisännyt kukkia ja lehtiä sekä toi sukka on niitä pienen pieniä leimoja.

Kun pääsimme siltä reissulta kotiin, laittelin ruokaa, ja maksoin laskuja ja muutenkin järjestelin noita paperihommia. YHTÄKKIÄ .....mulla tuli tuskainen olo, sydän löi, ja tuntui että maailma pimenee, sain kuitenkin syödyksi vähän ja menin heti sen jälkeen sänkyyn. Jalkojani porotti älyttömästi . Makasin hissukseen sängyn jalkupääty nostettu korkeuksiin. Siinä asennossa pikkuhiljaa tunsin, että särky sekä sydän rauhottuivat, niin minä sippasin = .

Heräsin tuskan hiki päällä kun koira haukkui kuin meille olis tullut legioona rosvoja.Kello oli 21 nousin ylös, mutta olo oli hutera ?????miksi, ihmettelin. Kuin salamanvälähdyksenä näin lääkerosettini silmissä, ja tajusin että lauantai kohdalla oli rivi täys. Menin heti tarkistamaan, ja niin se vain oli, SIIS MINÄ EN OLLUT MUISTANUT OTTAA LÄÄKEARSENAALIANI ollenkaan. Ilmankos mulla oli toi karsee olo.

Yritin siinä vielä jotakin järjestellä, tajusin, että parasta mennä uudelleen jatkamaan yöuniaan. Mutta mitä LUULETTE, TULIKO SIITÄ MITÄÄN !!!!!! No ei tietystikään, otin särkylääkettä kun jalat olivat edelleen kiputilassa, sydän hakkasi,,, tabu siihen, silmiä poltti,,,,tippoja ja vielä kerran tipppoja,,,,,useamman kerran. Kello oli yöllä 2.00 päätin nousta sängystä, tulin askartelemaan, ton risusydämen tein silloin. Jotenkin näköni ei kyllä ollut hyvä, ja SÖÖÖÖR MIGREN änkesi kaverikseni. Pari tuntia jaksoin auseerata ja silloin tuntui päässäni tuttu jumputes. Siihen ei auta kuin TÄSMÄLÄÄKE ja nukkumaan. Kas kas kun Nukkumatti tuli kuin tulikin viereeni.  Heräsin 11.00 ja siitä alkoi tämä sunnuntaipäivä.

Kummasti jaksoin lähteä lenkille, siellä kävelessäni huomasin kuinka kylmä alkaa olla, pitäis kai hakea vähän paksumpaa takkia ja pantaa päähän, huiveja ym. talven rompetta. On se vain uskottava että sää kylmenee ja pian tulee tännekin jo lunta. Toisaalta mukava, toisaalta ei.

Sain minä kolme joulukorttia tehtyä:

 

  Tää leimasin on kyllä niiin helluunen, onneksi löysin sen jostakin nettikaupasta.

        

      

Tuossa käytin sitä XL- uutta sydänleimasinta.