Äsken meidän koira rupes vihaasesti haukkumaan ja hyppäs kahden oven väliä. Mä ajattelin kuka meille tähän aikaan tulee!!?????????
Mieskin on yövuorossa,,,,,,,,mä päästin koiran pihalle. Se ampas ko raketti mettää kohden.
Hetkeen ei kuullut mitään, mutta nyt se on tuos oven takana klapsuttamas oven ripaa..........eipä
oo ainakaan ollut karhu, luulisin jonkun pupelin siellä juoksentelevan.
Näytti vesi lirisevän ränneistä, ja kohta on helmikuu, eikä talvesta, lumesta tietoakaan.
Jatkuvasti on auto kuras+suolavellis.
Onneksi ei pihassa ollut rosvoja, eikä mitään pelättävää, jotenka voin kaikes rauhas
mennä nukkumaan. En mä yleensä pelkää, olen oppinut olemaan niin paljon yksin öitäkin,
kun miehellä on 3.vuoro homma, ja lapset on maailmalla.
Mä oon sanonut, jos karhu tulis mua vastaan, niin mä kiipeisin puuhun ja kaiken lisäksi vielä pääsisin sinne.
hah hah ja haaahh, kuulin että karhukin pääsee ketterästi sinne puuhun. Selvä ei mennä puuhun,  ollaan kuin kuollut.
Vitsi: Karhu oli hereil, mies näki sen. Esitti kuollutta, ja karhu vain tuumas: Voi jos sais nukutuksi talven yli
niinkuin toi ihminen.
Kyllä tää erikoinen talvi taitaa karhun talviunta haitata???