Taas olen näin myöhään koneella. Miksihän ei tänne kerkiä päivällä, alkuillasta ??? Jaa siinäpä on kysymys johonka en osaa vastata. Kait sitä nysvää pitkin päivää jotakin olematonta, ja sit huomaakin että kello on taas noin paljon. Tuota noin, olen minä tänään tehnyt oikein hyödyllistä. Lähdin pirteänä vesijumppaan. Kyllä teki hyvää kahden viikon paussin jälkeen.Pakkasta oli - 26, mutta onneksi auto lähti molemmista suunnista hyvin käyntiin. Piti vielä käydä asioilla.

Kävin viemässä yhden reseptin apteekkiin, ja siinä tuli ilmi että reumalääkäri oli kirjoittanut sitä ainoastaan 2 x 100 kpl paketit. En kyllä käsitä oliko se lääkäri kuunnellut mua yhtään, tai sitten ei ymmärtänyt  mitä puhuin ??!! Yksi lääke otettiin pois, tuota kyseistä mulla menee 6-8 kpl/pv. Elikkä noin kuukauden se kestää, taas mentävä uusimaan resepti. Siis tästäkö lääkäreiden kiiruut johtuvat, kun eivät kirjoita  kunnon satsia reseptiin heti. Onneksi mulla on lääkepurkki tallella, että voin viedä sen TK:hon ja näkevät siinä joulukuussa määrätyn annoksen.

Jotenkin otti päähän, kun vuosikaudet on joutunut plaraamaan näitä reseptejä ees taas, ja aina sama juttu. Itte pitäis olla joka tilanteessa lääkärin vastaanotolla tarkkana.  Tälänen kroonikko kun olen, niin luulis lääkäreiden sen automaattisesti tajuvan minkä määrän sinne reseptiin kirjoittaa.

huoh huoh !!!!!!! nyt mä vuodatin teille tympääsevän oloni. Helpotti vähäsen .

Posti toi lopulta kaksi viimeistä Magnolia leimasinta jotka olen tammikuussa tilannut Englannista. Vielä olen tosin saamati kahden leiman hyvitys, olen ne maksanut, mutta viimein ja vihdoin kirjoittivat etteivät saa kyseistä leimasinta mistään. (tilattu lokak.) Onneksi täällä kirppiksellä se oli kerran myynnissä, ja ehdein nappaamaan sen ensimmäisenä, jeeeeeees !!!!!! On se vaan mukava toi kirppis, ja ennenkaikkea pitäjälle ISOOOO KIIITOOOOS !!! Mäkin montakertaa ihastun johonkin leimaan ja aikani kattelen sitä ja sit yhtäkkiä mua ei kiinnosta pätkääkään koko leimasin. Ihana kun saa laittaa tonne myyntiin, ostaa taas tosi mielenkiintoisen uuden . Näin ne  ostokset meiltä naisilta sujuhtavat helposti koppaan. Kaupassa tosi hienon näköinen koriste ja kotona ei se näytä miltään, ja eikä oikeastaan sovi mihinkään !!! Liekö tämä jotakin tautia ???? Oireet ovat ainakin tosi pahat, lääkityksestä ei ole tietoakaan, eihän ne lääkärit osaa kirjoittaa !!!

Tästä vois mennä vielä hetkeksi tekemään sukkaa. Teen nyt aikuisen kokoa.

Tässä parin leiman kuvat, musta ne olivat niin ihastuttavia, hm hm kuinkahan kauan.??

 

 

Kummassakin oli noi tekstit mukana.Ton tytön koirat ovat kuin meidän Oona pienenä.