Tein muutaman YO-kortin ja vielä pitäis tehdä, ja sitten vielä pari 50-v-korttia. Olen yrittänyt vähän tuolla pihalla olla, on niin kaunis ilma. Tänään ei edes tuullut. Mutta etuverannan jutut on kaikki levällään. Mun selkä/lonkka ovat olleet niin kipeenä, etten ole uskaltanut kovin kyyristellä. Tänään vähäsen nypein rikkaruohoja=voikukkia pois kukkapenkistä, ja suunnittelin laittavani lisää multaa ja ostan jotakin kesäkukkia.Vien kyllä ne kolme ruusua pihalle, mutta ne kukkivat vasta syksyllä, jos kukkivat. Kaikki kukkapadat ym. ovat vielä tyhjiä. Pitäis kyllä mennä ostamaan niitä, ajattelin jos lähtis huomenna käymään S:joella.

Tänään kävin asioilla keskustassa=kirkonkylällä, ja sit siel kaupas tajusin ett torstaina on pyhä, ostimpa maitoa muutaman purkin lisää. Käyn seuraavan kerran perjantaina. Mulla on se tyyli alkuviikko, yleensä tiistainan ja loppuviikosta perjantaina. Kävin myös postissa hakemassa Klingeliltä tullut paketti. Osan tavaroista palautin, syynä mun ihoani pisteli se aine, vaikka poskelle kokeilessa se oli ok. Sain ja oli vielä kaikenlisäksi hyvän kokoiset, turkoosi farkut ja siihen turkoosin puseron. Tai enhän mä SAANUT VAAN NIISTÄ PITÄÄ MAKSAA !!!

Pitäis palauttaa ne loput tavarat, laitoin ne pakettiin valmiiksi, jos vaikka poika kävis kirkolla, sais heittää mun palautuksen postiin. Kiva toi juttu tuolla Klingelillä, ei tartte maksaa etukäteen mitään, ja suoraan laskusta vähentää palautetut tavarat.

Tollasta voi olla jollakin muullakin firmalla, ainaski Anttilassa. Ei tartte heti maksaa koko summaa ja sit odotella pitemmän ajan kun saa rahat omalle tilille.

No mä taidan tehdä edes pari korttia. Ensi viikonloppuna tarvin yhden vauvakortin, mutta onneksi se on valmis.