Mä en ymmärrä missä on vika, siis tässä koneessa joka on nokkani edessä. Yritin äsken käydä kommentoimassa teille jotka olitte kommentoineet minulle, siis kiitos kovasti, syvä kumarrus. Mutten onnistunut käymään vastavierailulla. Uskon että mun koneeni tekee tepposia. Se on nimittäin tänään monta kertaa tehnyt kaikkea kiusaa. Tulostin ei skannaa, mutta vielä tulostanut täältä kooneelta, mut kait sekin pian loppuu, sökö siis mikä sökö !!!! En tiedä onko koko kone hajoamassa skannereineen päivineen, vai missä vika piilee ????

Jos se on jollakin teillä kotona vierailulla lähettäkää se tänne, niin yritän nujertaa sen ja tehdä sovinnon, että tää mun kone toimis jälleen.

Tein Glitterr Potiin kolmen leiman tilauksen, sekään ei sitten meinannut mennä perille. Tai mistä sitä tietää ???? tulee vielä kolmen kertainen määrä samoja leimoja, huoh, huoh toivotaan ettei, koska silloin myös summa on kolme kertaa suurempi.

Taas pakkanen on noussut 19 asteeseen. Päivällä tuli lunta, edelleen on kunnon talven tuntua. Eihän se näin haittaa kun mun ei tartte lähteä töihin, eikä tartte murehtia käynnistyykö auto vai ei. Tiistaina olis tarkoitus mennä vesijumppaan, kahteen kertaan en ole päässyt, nyt oikein kroppa kaipaa sitä.