Kokeilin uutta blogin pohjaa. En uskaltanut aloittaa ihan itse sitä tekemään. Tyydyin valmiiseen pohjaan. Tosin ei se aivan mua tyydytä. Mutta katsellaan tätä jonkin aikaa, tottuuko silmä, vai vaihdanko vanhaan.
Sitä olisin halunnut kokeilla, joissakin blogeissa olen nähnyt, että tuo yläkohta sivulla saa vaihdettua esim. kuvaa. Jotenkin tykkäisin vähän talvisemmasta. Mutta kun en osannut niin oli tyytyminen tähän pohjaan.
Sain vähäsen jouluista, kun toivotin teille kaikille JOULUA säkenöivän kuvan kera !! :) :)
Kävin tänään parturissa, ja siellä huomasin että permiksestä on jo pitkä aika, mutta nyt oli tyytyminen leikkaukseen ja uuteen väriin, pantiin punaiset raidat, vanhat olivat jo niin haalistuneet. Aivan kuin olis ollut harmaapää ??? no ei nyt ihan vielä.
Olen saanut pikkutyttöjen lahjat jo melkein tehdyksi, pian saan ne kuvata. Kauan siinä meni, kun toi korttivillitys iski TOSI VOIMAKKAASTI. Katselin niistä ns. "kirjanpitoa", olihan niitä tullut väsäiltyä 450 kpl. Että ei ihme jos vähäsen töyttää joulukortit. Laitoin tässä hiljan tiedon, kortteja olevan 300 kpl, mutta tuo isompi määrä on oikea.
Jeeeees nyt saa alkaa väkertää muitakin kortteja. Niin onhan mulla tuolla virkkaus-neulomis- merkkaamispuolella paljon keskeneräisiä töitä.
Vielä pitäis vaihtaa verhot keittiöön, muut akkunat saavat olla syysverhoissaan. Keittiöönkin panen sellaiset jotka ovat kevääseen asti. Mulle toi verhojen vaihto ei ole mitään helppoa, ensiksi niiden napulointi nipsuilla kiinni, ottaa tosi kipeetä mun sorminiveliin. Toiseksi mua alkaa helposti huippaamaan, ja se voisi tietää sitä ettei tasapaino säily ja tulen sitten lujaa alas lattialle. Ton asian kanssa olen tosi varovainen. En halua ehdoin tahdoin saada käteni tai jalkani pakettiin.
Kyllä se joulu tulee, kynttilöitä joka puolelle ja vähän koristeita, avot siinä onkin kyllin joulua.