Olen siivoillut tänään melkein koko päivän. Elikkäs kaappeja olen järjestellyt täällä työhuoneessani. Tuli muutama tyhjä pahviloota heitettyö pois. Veivätkin paljon tilaa, turhanpäiten ??!!!!
Sain järjestettyä kaikki leimat uusiin lootiin. Olen niitä yrittänyt myydä pois, koska olen todennut että niitä on liian kanssa !!! wink !
Tosin nyt olen tilannut uusia leimasimia, jotka ei ole vielä tulleet perille, mutta pikapuolin kait tulevat ???
Äsken tilasin Klemmarikellarista muutaman uutukaisen. Olivat tosi kivan näköisiä.
Kortteja innostuin tekemään, kun materiaalit olivat uusissa paikoissa, niin piti kattoa mitenkä toimii koko homma enlightened !!!
Näyttää tulevan uudet hymiöt sekä muutenkin uusi toi ylärivi. Nyt sain siirrettyä kuvat sivuihin, eikä ainoastaan tähän kirjoitukseen.
Tätä ennen on pitänyt kopioida mm. korttikuvat ja siirtää siten ne korttisivulle. Vähäsen on ollut hankalaa.
Toivottavasti tää pelaa vielä huomennakin yes !!!
tässä MoManning uusinta leimaa !!

Innostuin tekemään Lesuhin "muotilla" perhosen, se toki ei näy oikein hyvin kuvassa. Tekniikkana on liimapaperille perhonen (sapluuna)
sen päälle metallijauhetta ! Seuraavassa kortissa näkyy paremmin:

Tässä lähikuva kukasta:

Tässä on kolmea eri metallijauhetta (Sandy nimistä )
Näin tällä kertaa ei kuin hyviä öitä teille kaikille. Mulla on äänessä täällä ainoastaan telkkari, joka yksin tuolla olkkarissa on jäänyt päälle.
Isäntä on pojan luona pihahommissa, koirakin tuli täksi yöksi kotiin. Viime yön oli mökillä, ei yksin, sillä oli toinen emäntä .
Näin kun kesäkin on alkanut, niin se viihtyy siellä mökillä melkein sitten koko kesäajan cool !!!!