Eikä tietenkää sovi unohtaa mikä minua odotti kun nousin sängystä ylös.
Suomen lippu oli nostettu salkoon. Se kauniisti heilui ja taustana oli kauniin sininen taivas. Ihanaa me saamme asua kauniissa ja vapaassa Suomessa, oman lippumme saamme nostaa kohti taivaan sineä.
Siitä suuri kiitos sotiemme veteraaneille, heille kaikille, jotka puolustivat itsenäisyyttämme. Oma isänä oli sodassa 5. vuotta. Ennenkaikkea olen kiitollinen Taivaan Isälle siitä  avusta mitä esim. isäni sai kokea rintamalla, ja koko Suomen kansalle, silloin nostettiin katse ylös ja rukous oli monenkin huulilla, pyydettiin varjelusta, minä olen saanut asua koko elämäni vapaassa synnyin maassani. Enkä ole kokenut sodan kauhuja. Niistä olen vain paljon lukenut.
Toinenkin yllätys oli, sain ihanan tuoksuisen kukan, tuoksu on kuin kielon, josta pidän kovasti.
En ole varma mikä kukan nimi on, kenties posliinikukka tai sitten se toinen?????.
Poikani oli hakenut kukkakaupasta, oli pyytänyt äiteelle kukka. Kaupassa olikin oikein asiatunteva ja avulias myyjä, nuori poika. Hän heti sanoi,  tossa olis hyvä kukka, ja niin se onkin KAUNIS

1547421.jpg