Nyt sitten on keskiviikko, ja näyttää toi kommentointi onnistuvan, jeeeeeee. KIITOS teille jotka jo kommentoitte ja jotka jatkossakin annatte kommentit tänne. Niitä on kiva lukea, ja mieli piristyy !!!

Olen tässä lähdössä hyvin pian parturiin. Saan viimein hiuksiini permiksen ja sekä uutta väriä. Kyllä tätä on pitänyt kestääkin, aina likainen, päätä myöden menevät hiukset jos ei oo kohotusta.

Isäntä lupasi olla mulle taksina.

Pari päivä olen klopsutellut sitten molemmilla jaloilla. Aika kolinaa se on, kun tuossa kipsijalassa on kummallinen kenkä, kovapohjainen. Mutta ihanaa kun näinkin pääsen eteenpäin.

Tilasin äsken ensviikolle kesäteatteriliput. Taas sitä ollaan menossa ihmisten ilmoille, ettei vain toi oma järki mee sekaasin täällä neljän seinän sisällä. En vaan tiedä mitenkä jalka reakoi kun pitää olla kuitenkin alaspäin, mutta nostan isännän luisille polville koipeni, jos siltä alkaa tuntua, et pitäis saada ylemmäs Silmänisku !!!!

Eilen ihan hikihatussa laitoin sitä vihoviimeistä kaappia järjestykseen meen keittiössä. Tää on kyllä vanha, mutta valkoinen, et siinä mielessä sopii hyvin meen kalustukseen, ja on kaikenlisäksi ihan eri seinällä. Tässä kaappi avattuna, että näätte mitä ihanuuksia sinne oon pannut:

1310546642_img-d41d8cd98f00b204e9800998eTuonne alahyllylle löytyi vielä yks Arabian kannu, ei tosin noin vanha mitkä kuvassa !

Kyllä mun piti huilata vähän väliä, jännitin niin kovaa, pelkäsin että pudotan noita kippoja käsistäni. Selkäkin olin aivan sluut. Huomasin aamulla että sisälämpömittari meiltä on seinästä vielä pois. Sen voin itsekin laittaa pienellä naulalla.

Kohta pitää valmistautua sinne kauneuspaikkaan Pusu, ja pian isäntä tuo mansikoita, että voin ne puhdistaa ja pakastaa.

Ihan mukavasti on tullut. Toivottavasti eivät homehdu, täällä kun on välillä tullut ukkoskuuroja, nytkin oli lämmintä vain 13 ast. ja märkää !!!