Eipä näkynyt yhtään trullia meillä. Naapurin lapset ovat kasvaneet jo pois siitä iästä, hm hm...onkohan sitä itse vanhentunut myöskin ???

Isäntä on sairastellut noroviirusta, onneksi minä en ainakaan vielä ole sitä saanut. Nuori pari on valmistellut hääkutsuja tuolla yläkerrassa, välillä  on kuulunut iloista naurua. Mukavaa kuunneltavaa.

Minä olen ollut koneella aika paljon, tuon uuden jutskan takia (koukussakortteihin) !!!

Olen minä saanut tehtyä kolme uutta korttia.

   Tein vaihteeksi pojalle sini-ruskean sävyisen kortin. On mulla väritettynä jo valmiina sinisetkin tossukat.

Tässä on tyypillinen tyttö-vauva kortti (ainakin väritys)

 

Kortin reunan kohokuvion Guttlebugilla, samoin ton keskustassa olevan kartongin. Leima on Magnolian, värittänyt olen ProMarkereilla, tekstin on Paperinauhasta. Harmi kun siellä tapahtui vesivahinko. Voi Heli parkaa, kun on kova työ kantaa alakerrasta kaikki tavara ylös, ja tehdä uusi "inventaario" Onkohan hän siellä kaupalla koko pääsiäisen ?? STEMPPIÄ HELI !!!

  

Pyöreään korttiin laitoin pienen kakkupaperin+väritys leimamusteella. Keskelle kunnon kokoinen ruusu+ruusuke, glitteriä vähäsen mukaan.