Niin on taas tämäkin päivä mennä hurahtanut jo iltaan. Mitähän mä olen saanut oikein ajalliseksi, enpä oikeastaan mitään !!! No pitääkö sitä aina saada joka päivälle jotakin mainitsemisen arvoista tehtävää. Olenhan minä käynyt kaupassa, iso asia, mun koivelleni+selälleni, tehnyt ruokaa miehelle töihin. Lukenut päivän uutiset, katsellut Suuri Käsityölehteä, ei siinä paljon mitään ole mulle, kun en ompele, pitäis lopettaa lehden tilaus, turhaa vaan rahan menoa siinäkin.

Joo olenpas minä soitellut roskiryykkärin perään, kun ei olla tyhjennetty meidän roskista joulun jälkeen ollenkaan. Se on niin täynnä että isäntä sitoi jo kannen kiinni kun se aina repsotti auki. Roskistoimistossa oli hyvä syy selittää asian mulle: Tie oli tukossa, kun traktori oli mennyt ojaan. Et sil viissiin !!!! Ihmettelin eikö ajurilla olis ollut mahdollista käydä jossakin muualla ja vielä poiketa sitten meillä. No ei kuulemma tee siksakkia pitkin kylää. Kyselin, jos esim 3.tiellä olis kolari (tie poikki)  ja sen jälkeen 100 taloutta jossa pitäis tyhjätä roskikset, niin kuulemma ne jäävät tyhjäämäti siltä  kuukaudelta. No en tiedä pitäiskö toi paikkansa !!?? Mutta meillä ainakin kävi niin. Vähän kummallista kun eivät edes ilmoittaneet meille mitään tästä asiasta, minä vielä unohdin monta kertaa ilmoittaa tyhjäyksestä, roskis senkun vain täyttyi kovalla vauhdilla.

No mitä tästä opimme: Itse on huolehdittava roskiksen tyhjentämisestä=  muistaa koska sen pitäisi tyhjätä. . Se on tätä säästämistä, kait, ettei yhtään ylimääräistä lenkkiä tehdä, aikataulut ovat kireitä kuskeille, mutta sillä ei ole väliä joutuuko asiakas odottamaan, laskun kyllä pitää maksaa ajallansa.Sanoin ettemme maksa tästä ns. ylimääräisestä tyhjentämisestä mitään, kas se sopi heille. 

Posti toi muutaman leimasimen, Magnoleista niitä uudempia ei  vielä tullut, mutta meiliä lueskelin juuri, ovat lähdössä Englannista. Siis ensi viikolla on luultavasti tulossa, sekä W of Joyn uudet leimat kans on tulossa. Niissä on kiva tyyli, ovat ns. murkkuikäisen näköisiä (ne leimakuvat).Blogissa olen niitä ihaillut.

Motivetilta tilasin kaksi uutta, ja katselin niiden kokoa, ovat melko pieniä. Kokeilin leimasinta ja pussin päällä olevaa kuvaa yhteen, vois sanoa ovat samankokoisia. Silti voivat olla hyvän kokoisia , kun alkaa tekemään korttia. Pitänee leimata kuvat ja tehdä kortti, sittempä sen näkee mikä on tulos. Tässä niistä kuvia:

   Tästä vois tehdä vaikka ystävänpäivä kortin.

   

Tässä tulee vanhemmat Magnoliat, tarvitsin rekvisiittaa eräisiin kortteihin.