Eipähän ole tänään oikein löytynyt sitä kevätsiivouksen kärpästä. Oisko se lentänyt jonkun teidän luokse ? En tiedä mihinkä tää päivä on mennyt, oonko edes saanut mitään tehdyksi. Onko se aina niin tarpeellista olla oikein SUPERäiti, pitääkö aina tehdä jotakin joka näkyy. Onhan mä laittanut puuhellaan valkian, tehnyt ruuan, missä se näkyy. Ei yhtikäs missään? ?????? ENSIMMÄINENON MUUTTUNUT TUHKAKSI, TOINEN KENTIES MYÖS MUUTTANUT OLOMUOTOA !! Minun piti käydä ruokakaupas, viemäs reseptit TK:hon, apoteekis, SIIS EN MISSÄÄN NOISSA OLLUT. Voi nekku,,,,,mitä ja mitenkä tää päivä on mennyt jo melkein puoliyöhön. No se elämä on tälläista, välillä on inspiraatio korkialla, välillä tuolla maton alla. Jeeeeeees sehän onkin ollut koko päivän siellä, no nyt ymmärrän ettei ole ollut inspiraatiota. SE OLI PIILOS Nauru Huh huh sentään onneksi tää  selvis, ennen kuin vuorokausi vaihtui. Muuten LA-SU välisenä yönä muistakaa laittaa kellonne oikiaan aikaan. Eli HERÄTTÄKÄÄ ITSENNE KLO 3.00, MUISTAKAA SE !!!!

Olenhan minä tehnyt kaksi HAASTEKORTTIA.

JEHKOTAR CC #50      LUONNOKSEN TEKI  AN.

TÄLLÄINEN  ON MINUN KORTTINI:

 

Suurin piirtein tällänen oli mallikortti, minä en nyt sitä löytänyt, kenenkä blogissa se mahtoi olla ? Onhan toi speciaalia, kun saa lähtee biitsille  ja aurinkoa ottamaan !!!

 

TOINEN HAASTE: HAASTANSUT,  siinä mallin teki ANNE, Kuva kaikilla oli sama. Tässä minun versioni.

Mallinukke, grand salon teksti, sekä sen ympäriltä paperit korttiin. Lisäsin vaal.pun jotakin reiällistä pehmoista ei paperia, ei kangasta, jotain muuta, nepparit, vanhat napit. N.s. kangasta on paljon, siitä tulee jollekin pitkä iltapuku. Osa menee jo mallinuken päälle, sovitusta, kenties.