Olisko sähköä ollut aamulla ilmassa, kun taas toi herra Söör Migreen heräsi mun vierestäni aamulla. Enpä kovin olisi sitä kaivannut, tulikin niin pitkän kaavan kautta, Tietenkin lähti pois myös pitkän kaavan kautta pois. Vasta yhdeltä tunsin oloni sellaiseksi että voisin nousta sängystä. Paikat olivat aivan kankeat. Kädetkin jotenkin puuduksissa. Siitä se päivä pikkuhiljaa alkoi.

Narulta keräsein pyyheliinapyykin pois ja uutta koneeseen. Klingelin paketti oli tullut matkahuoltoon ja hain sen. Kerrankin oli kaikki sopivia joita ostin.

Huomenna menemme vanhemman pojan luo käymään, luultavasti lähdemme iltapäivällä. Isäntä tuolla jo nukkuu yöuntansa, minä virkkuna koneellani. Katselin äsken telkkaa ja samalla kudoin sukkaa itselleni, kantapää on pian tehty, niin saan vaihtaa toiseen väriin, uudet sukat edessä.

Tosi kylmä on ollut, vaikka aurinkokin on näyttänyt omat säteensä.  Vielä ei sipulikukat kuki, kun josssakin pihassa  eteläpuolella olen nähnyt jo pilkistävän kukkia. Mulla yleensä kukat tulevat myöhemmin kuin muilla. Kait ne ovat vähän väärällä puolella ilmansuuntaa nähden.

Muutaman vauvakortin olen väsäillyt. Tein ne kaikki käyttäen Magnolia tossu-leimaa.