Tälläsen yllättävän ja kivan tunnustuksen sain Bisseltä: (Bissen buduaari)

  http://3.bp.blogspot.com/__mrZaT8eW5s/THFxENBzfxI/AAAAAAAABhQ/OCOhsznaWX4/s1600/beautiful-blog-award_84080800%5B2%5D.jpg

Kiitos paljon sinulle !

Tuli juuri sopivalla hetkellä. Päivällä mulle soitettiin sairaalasta, oli tullut yksi peruutus selkäleikkaukseen. Menen sinne jo huomenna ja keskiviikkona leikataan Seinäjoen keskussairaalassa. Vähän tietenkin arveluttaa mennä, kun en oikein ole vielä palautunut edellisestä leikkauksestani. Toivon ja käteni yhteen liitän, että kaikki menis hyvin ja  "yhteistoipuminen" alkais sujumaan hyvin.

 

Tähän tunnustukseen kuului myöskin: seitsemän asiaa itsestänne , joita ette luultavasti tiedä,

1. Olen ollut jo kahdeksan vuotta työstäni pois.

2. Minulla on kolme ihanaa miniää.

3. Kaksi maailman suloisinta sekä ihaninta  lastenlasta: tyttöjä.

4. Rakkaani kanssa olemme olleet naimisissa 35 vuotta.

5. En ole kotoisin Pohjanmaalta, olen syntyperäinen Satakuntalainen.

6. Haluaisin matkustaa jonnekin lämpöiseen maahan rakkaani kanssa. (lomalle)

7. Olin kouluissa aina pienin !!!