Yöllä kello 2.30 Oona kolutti ovenripaa ja tahto pihalle. Kääk voi kun mua harmitti tai oikeastaan mä olin vihainen Huuto.

Päästin sen pihalle ja aikani piti odotella, ennenkuin se suvaitti tulla tupahan.

Edellisenä yönä se oli herättänyt isännän klo 3.00 ja pihan puolelta kolutti oven ripaa. Siihen mä en herännyt.

Yöllä se ramppas eteisen ja keittiön väliä, kynnet vaan krapaji ja huokaili välillä eteises.Sit se tunki ittensä meen makkariin. Kravas itteänsä, huokaili, ja taas lähti eteiseeen. Oli hetken ja krapsutteli keittiöön.

Sit alko isäntä kuorsaamaan. Vaikka mä mitä laitoin korvaani, sisälle ja ulos, ei auttanut,,,mur mur. Arvakkaa vaan olinko vihainen.

Mä yritin rauhoittaa itteäni, siis spyykata nukkumaan. Tuli hiki, peitot pois, tuli kylmä, peitto päälle, hiki jne... vuorotellen.

Sit soi isännän kello puol viis,,, sekin oli herännyt tuohon rumpaan !!!

Elikkä sillä ressukalla tuli kaksi yötä huonosti nukuttua, kun piti lähteä töihin jo vähän vaille viisi.

Mä nousin lopulta sängystä pois kuudelta. Mulla oli mukamas niin paljon tekemistä. No oonhan mä siivoillut näitä askartelulaatikoita, yöpöydän laatikkokin tuli pohjia myöden puhtaaksi !!! jeees hyvä minä !!!

Olen pannut jouluaskartelut pois. Nyt se on loppunut tältä vuodelta, meinate joulukorttien teko !!!

Ens pyhänä mä meen sinne sairaalaan ja sit maanantaina leikataan. Elikkä seuraavat viisi viikkoa ollaan hissun kissun, pääasias pystyasennos tai pitkällään. Katotaan myöhemmin Itku

Näin tää päivä on mennyt mukavasti, vähäsen noita silmiä kirveltää

Posti toi kirjasarjan Elämää Suomessa viimeisen osan. Lukemista olis, sitä pitää lukea muualla kuin sängys. Se painaa melkoisesti, kuten Maijun kirjakin, mikä on tosi mielenkiintoinen.

1320830034_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Muistan hyvin ton paperi markan. Mä oon säilyttänyt niitä muutaman.