Siis tuo otsikko ei sovi mulle, koska en ollut työkeikalla. Ainut joka meillä on reissussa, on mun kultani. Tänään hänellä oli jokin palaveri Ikaalisessa. Arvatkaa mitä hän toi mulle ??? Ihanaa, kaunista, mun lempparin värisiä????????????
Ettekö arvaa, no tässä teille KUVAT:

1933578.jpg
Mun lemppari väri
1933582.jpg
Erikoisen värinen. Hän toi mulle kaksi orkideaa.Kiitos rakkaani !!!!

Tämän orkkidean sain tai voisiko sanoa pelastin sen ettei joutunut kompostiin. Sainpa sen vain kukkimaan, ei koskaan ennen ole ollut orkideaa hoidossani. Toivottavasti nämä kaikki kolme pysyvät mun hoidossani elävänä, ja ensi vuonna taas ilahduttaisi kukillaan.
Tähän vanhaan orkideaan nousi tää yksi kukkavana, niistä vanhoista ei näy tulevan ainakaan vielä.
Katkasin ne aika hiljan, kun kuulin sellasen ohjeen. En tiedä oliko hyvä että näin myöhään syksyllä sen tein.
1933584.jpg