Ehdimpä kirjoittamaan vielä keskiviikon puolella. Pitäisi mennä ajoissa nukkumaan, koska suunnistamme auton nokan huomenna aamulla kohti Vantaata. Mieheni menee työn puolesta Helsinkiin, ja minä menen mukaan, ja jään Korsoon. Mieheni täti asuu siellä. Päivällä pakkasin molempien kasseja. Parit käsityöt otin mukaan, lapaskutimen sekä pontson virkkauksen. Katsotaan edistyykö yhtään. Vai onko juttelemista niin paljon ettei siinä ehditä kurinta heiluttaa. Kyllä minä siellä myöskin luen. Tein tädille pääsiäiskortin ja annan samalla kun vien kukankin hänelle. Onhan se pääsiäinen hyvin pian.

Äsken poistuin hetkeksi aikaa koneelta.....tiettekö miksi??? No kun mun päähäni juolahti yhtäkkiä, mieheni puku+ muut hepeneet sen kanssa !!! Laitoin sen pussiin, toivottavasti muistetaan sen ottaa mukaan. No mä kirjoitin ISOLLE LAPULLE MUISTIIN, varmuuden vuoksi. Ettei tartte poiketa pukukauppaan. Hänellä on muuten käynyt kerran niin. Minä olin silloin kotona ja jossakin kohtaa huomasin, heps kukkuu kullalta oli jäänyt puku kotiin. Soitin hänelle, oli vielä matkalla kohti H:kiä, kysyin: ARVAA MIKÄ JÄI !???Silmänisku Puhelimen toisesta päästä kuului; en mä vaan tiedä, PUKUSI !!!!!!!!!!! Syvä hiljaisuus.........muminaa,,,,,ei auta kuin mennä kauppaan !!

Ihania Which of Joy leimasimia tuli kotiin, tässä niistä pari, loput löydätte leimasimeni-osastolta.

Eipä näytä taaskaan siirtävän kuvia!!! Kokeilen uudestaan hetken päästä.

 

Katselin tuonne kuvagalleriaan, ei ollut kuvia, mutta tyhjä paikka. PÄIVITÄ, ajattelin sen auttavan. Menin uudestaan ja ajattelin että poistan ne tyhjät kohdat, koska siinä luki: poista. Kun sen yhden sain tehdyksi, kas kummaa tuli loput kuvat näkyviin. Tuo poika jolla on slipoveri yllä, jäi pois, ei kuin uusiksi, ja nyt te saatte sitä ihailla myöskin. Tuo mahtava nojatuoli oli kans mieluinen. Ajattelin tehdä YO-kortin ja panna siihen istumaan tytön tai pojan, lakki päähän.