Mikä meni ????? mun kävelylenkkini. Tuossa oli kaikenkarvaista sohellusta. Pesin ison maton koneessa, TUNGEIN SEN OIKEIN KUNNOLLA sisälle. Ottaessani sitä pois sieltä, niin....VETTÄ TULI KONEESTA SUORAAN MUN ETEENI ???Huuto Miks täältä tulee vettä ??? Tietenkin tuli kun olin välillä muuttanut ohjelman ettei linkoaisi. Ajattelin että matto ei rypistyisi niin paljon. No mä tungein maton takasin koneen kitaan, ja laitoin linkous-ohjelman päälle. SITTEN ALKO HIRVEE TÄRYTYS, kaikki mikä oli koneen päällä tai sivulla ne HYPPI JA POMPPI, eikä mitä KUN KOKO KONEKIN TEKI SITÄ LIIKETTÄ. Mä juoksin Kieli ulkona syleilemään konettani, ja pidin sitä tiukasssa otteessa. Kas, kas kyllä kone tokeni horkastaan !!!!! Sain kuin sainkin maton telineelle kuivumaan. Ei tästä mun huoneen vaihdossa vielä mitään tule, odotan expertti-poikaani kotiin. Hän on noitten tietsikoiden tuntia, eli myöskin sen johdon/kaapelin vedossa. Ja onkohan senkin haettava kaupasta??? se tietää 60 km ajoa. No HILJAA HYVÄÄ TULEE. Onpahan mulla aikaa suunnitella mitenkä kaikki laittaisin voisko vielä mahtua lisää laatikoita/hyllyjä. Olen mä välillä ollut (=siivousten) isännän sihteeri. En mikään polvella istuva, vaan oikein työtä tekevä Silmänisku nimittäin kirjoitin hänelle listaa lauluista joita lauletaan huomenna yleisessä yhteislauluillassa. Mutta oli siinä kans oma kommelluksensa, välillä numero oli liian kaukana laulun ensimmäisistä sanoista. Kun korjailin, se numero hyppäs ala, tai toistaperin?????Olisko kenties hyvä käydä läpi nämä kirjoitusnappulat. Mä kun olen vain kokeilemalla kaikki oppinut, joskus muistan ja joskus en.

Toki sitä nettiexperttiä välillä pyytänyt apuun, saanut neuvot, ja kun se selkänsä käänsi, OLIN KAIKKI UNOHTANUT. Ei auttanut kun ruveta panemaan joka nappula ym. vempain kirjoittamalla ohjevihkooni. Mikä on kursori, AHAAA, hah tiedän mutten sano !

NIOIKKE, NIOIKKE, sanottiin mun kotonani Porissa !!!