Tiistaina oli taasen vesijumppaa, voi kun teki niin hyvää !!!

Eilen kävin pitkästä aikaa kävelylenkillä. Oli ihan mukava aurinkoinen päivä, mutta aakeella paikalla oli viima. Oikein poskea paleli, mutta suojaisessa paikassa huomas, et aurinko jo vähäsen lämmitti.

Isäntä vei kaikki petivaatteet pihalle hangelle, ja tamppas ne oikein kunnolla. Mä yritin imuroida koiran karvoja sängyn alta, huh kun niitä kertyy sinnekin, vaikka kuinka imurois joka välis.

Tai en mä ny joka välis tee sitä, mä vaan vähän trossasin Silmänisku Hymy !!!!

Pari korttia oon saanut ajalliseksi, ei taaskaan oikein tuo inspis iske. Eipä toi sukkakudinkaan oikein inspiroi ?? Mistähän moinen inspiskato johtunee ???

Mulla on ollut kyllä nuo sorminivelet tosi kipeenä ja olkapäät kans. Seli seli en tiedä onko tossa selityksen makua?

Uusista silmälaseista ei oo kuulunut vieläkään mitään !! Ilmoitus et ekakerralla oli tullut valmistuksessa jokin virhe. Et odotellaan, ehkäpä ens viikolla tulis.

Tässä nämä korttitekeleet:

1328791985_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pohjapaperi on ihanan koho-kimalle paperia, kuva jos vaikka näkyis:

1328792007_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1328792030_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

Harjoittelin taas kerran noita ruusujen tekoa, ei kovin hyvin onnistunut, lisää harjoitusta, jospa se onnistuis sitten. Vai käytänkö seuraavaksi valmiita ruusuja ?? Viaton !!!