Kevät on alkanut, ainakin mittarin mukaan, kun ei ole pakkasta kuin - 5 ! Kyllä vain heti huomaa kuinka paljon on lämpöisempää, varsinkin kun on suojassa viimalta/tuulelta.

Tänään oli vesijumppa ilman ohjaajaa, olimme keskenämme ja hyvinhän se jumppa meiltä sujui. Uin ja juoksin lopussa vielä 20 min. ennenkuin miesten jumppalaiset valtasivat altaan. Olin minä ihan poikki, onneksi isäntä oli juuri postilaatikolla, hän auttoi kauppakassien kannossa sisälle. Venyttelin pitkään ja hartaasti koipea, mutta ei vieläkään oikein ole kehuttavassa kunnossa.

Eilinen päivä meni mukavasti. Aamulla ensin menin k.sairaalaan pään CT-kuvaan. Putkessa olin 50 min, otin oikein aikaa . Onneksi ei alkanut ahdistaa !!!

Sieltä suuntasin auton nokan kohti keskustaa. Kävin Paperinauhassa hakemassa tilaamani tuotteet, Krista oli avannut mulle oven (kauppahan on kiinni maanantaina). Kiitos Heli ja Krista vaivannäöstänne ja huomaavaisuudestanne . Hyvä palvelu !

Sen jälkeen minua odotettiin......ja kukas muu kuin mumman pikku prinsessa. He olivat tulleet junalla, oli ns. hiihtolomareissu. Kävimme Tiimarissa ostamassa joitakin askartelujuttuja hänelle. Hän itse ojensi tavarat kassalle ja sai pussukan, mutta maksamisesta ei välittänyt....olihan mumma luvannut hänelle ne ostaa. Kaunis hymy: tack (på finska, kiitos ) sanottiin myyjälle.Käytiin syömässä ja tietenkin naisten ominaisuuteen kuuluvaa: kaupoissa kiertely ! Hän lähti mamman kanssa junalla takaisin (hemma) Vaasaan ja minä suunnistin P:joelle. Olipa mukava ja ainutlaatuinen päivä mummalla (minulla)!

Tuleekohan hän parin vuoden päästä junalla yksin shoppailemaan mumman kanssa ???

Laittelen toisena päivänä kuvia uusista leimoistani, valmis kortti:

Lehdykän leikkasin Marianne CreaTables leikkurilla, Distressiä vähäsen. Kukkia tuunailin Glimmer Mistillä+ kimalteella.Tytön väritin Derwenteillä. Lähikuva kukkavarresta: