Niin mikä on tehty ??????Arvatkaa, no ei vaiskaan, ei tällä kertaa kilpailua.Nimittäin tilasin ENSIMMÄISTÄ KERTAA ULKOMAILTA KORTTIASKARTELUUN TAVAROITA Kieli ulkona noin sitä piti tehdä. ENSIKSI KIITÄN KIRSIÄ TUHANNET KIITOKSET SULLE, kukkia ojentaisin sulle jos pystyisin. Mun englantini on voisko sanoa vähäsen ruosteessa. Siitä on niin piiiiiitkääää aika kun olen sitä lukenut. Jotenkin pärjään puhuessani jonkun kanssa, ja jos joku sana unohtuu puhun käsilläni. Ensimmäisen tilauksen kun tein, tuli tenkkapooo maksaessani, en tiedä mitä piti kahteen kohtaan laittaa. Jotenkin kyllä arvelin, mutta ne arvelut menivät varmasti sekaisin koska koko tilaus hävis.................BITTIAVARUUTEEN. Kyllä vähän risos, kello oli yöllä puoli yksi, eikä kellään voinut soittaa, että HELP MIIIIIIIIIII ????

Kirjoitin Kirsille viestiä, kaikki kohdat mitkä olivat mulla epävarmoja. Hän kiltisti lähetti neuvoja tuon avaruuden kautte, Ei muuta kuin TOSITOIMEEN. Tilausta tein, välillä päivitin, ja taas jossakin vaiheessa se tilauspömpeli puhu mulle engelskaa, jotenkin sinne päin, tavaraa ei ole !!??? Otin kaikki pois, siis finiiiitttoooo !!!!!!!!!!Huuto Mun sisuni ei antanut periksi, olisinko suomalaisen sisun omistaja, vai mikä, mutta jatkoin tilausta niin että joka merkinnän kohdalla päivitin tilauksen. No rupes se enlanninkone ymmärtämään, kuka sitä on vastassa: MINÄ JA KIRSIN ISO APU, etteipä se enään temppuillut mulle. Ei muuta kuin MAKSAMAAN. APUVAaaaaa..........mä hikoilin ja posket punaisena jännitin, niin että niskat ovat nyt sitten kipeet, kun katse jämähti ruutuun, eikä paljon liikkunut kuin silmät päässäni. Sinne men mun tilaus ja kiitos tuli hetken päästä nettiin. YEEEEEEEEEEES MÄ TEIN SEN, hyvä minä Silmänisku PusuHymyHymy

Mä olen voittanut tään kilpailun ja jotenkin taidan uskaltaa tilata jostakin muustakin firmasta, EHKÄPÄ ??? mutta verenpaineen täytyy ensin tasaantua. Mä kerron mitenkä Tuijan kävi, kun ja jos tavarat tulevat joskus mun osoitteeseen ja vielä kaikki ovat oikein.

Tälläinen oli tämä tiistai.