Mä en ymmärrä mihinkä tää päivä on mennyt??? Ruokaa laitoin, keräsin kuivat pyykit narulta, tein kortteja,
.Ai vitsi siinähän se syy on :korttien tekeminen, sehän vie aikaa. Lupasin ensi viikolla viedä Reumayhdistykselle myyjäisiin ym. tilanteihin kortteja myyntiin. Tein muutaman vauva-hää-kihla-onneakortteja, ettei kaikki ole joulukortteja. En vielä ole katsonut minkälaisen laatikollisen sinne vien.
Kun mulla  joulukorteissa on pari paikkaa mihinkä lahjoitan kortit. Niin itselläkin menee lähemmäs sata korttia jouluna. Olen eka kertaa ollut huutamassa netissä Kirsiltä pari leimasinta. Voi poijat kun oli jännittämistä, kun KAIKKI OLI UUTTA, Onnistuin huutamaan ne leimat mistä eniten pidin, kaikkihan ne ihania olivat.
Huomenna saan hakea postista paketin tilaamiani askartelutavaroita. Niistä myöhemmin.
Laitan myös vähän kuvaa uusista korteista jotka ensi viikolla matkaavat Reumay.
Menen samalla reissulla lääkäriin, normaaliin tarkastukseen.
Mä saan vielä tämän yön pitää vierastani meillä, huomenna hän lähtee luentojen välissä ajamaan kotia.
Marraskuun alussa tapaamme. Illat olemme rupatelleet, tytön sukka on eristynyt jonkin verran.
Näin on taas edessä viikonloppu ja syysloma pidetty kellä sellainen on.
Minulla on sunnuntai, mennään katsomaan mumman omia tyttöjä. On taas kova ikävä, siis mulla.
Tytöt ovat pieniä etteivät ymmärrä ikävästä vielä mitään.
Hyviä Öitä kaikille !