Isäntä lähti moottoripyörällä ajelulle, kun oli näin kaunista ja aurinkoista. Eikä mitä puhelin soi, ja siellä se kulta ilmoitti että oli Seinäjoelle päässyt ensimmäisiin liikennevaloihin, niin pyörä oli siihen sammahtanut. Mun piti siltä istuimelta lähteä autolla ajamaan. Tuntui vähän oudolta kun en ole ajanut pariin kuukauteen autolla. Hyvinhän se sujui, kun itte saa kehua !!!

Annettiin lisää virtaa auton akusta, kas kas hyrähti kuin kissa, ja taas lähti isäntä edellä ja minä perässä. Onneksi oli oranssia kypärässä, niin näin minne se ukko-kulta menee. Antaisin autosta taasen virtaa, jos vaikka sammastais uudelleen, niin se pyörä-prutku.

MiniManiin oli tällä kertaa vei matka. Mullakin oli sinne asiaa. Tässä se sekaasin ku.......juttu on. Arvatkaa vaan kuinka mulla oli tavarat hukassa. Kaikki oli uusissa paikoissa ym. ym. Mullahan on n. vuoden verran jäänyt kaupassa käynnit vallan pois, ton jalan kanssa. Oli vallan ihanaa kulkea kun oikea jalka oli kevyt kuin höyhen, mutta vielä kun lääkäri-setä sais ton vasemman puolen leikattua, tai jos paranis kuntouksella. ????

Isäntä jo soitti kännyllä, että missä sä oikein VIIVYT !!!! No sehän on noitten miesten tyyli. Ei ne jaksa kaupassa olla, osti jonkin öljykanisterin, ja lähti kassalle. Mulla oli pelkkä teippirullan haku hirveä työmaa.

Mä odotin yhtä lausetta jo kun mentiin kassalle. Ei sitä kuulunut ollenkaan........................mutta tulihan se sieltä: Jaa taas ruvetaaan savustamaaaaaaaaan tupaa !!???

Tässä nämä syypäät:

Aivan ihanat, maltanko ollenkaan polttaa??? Tuota alimmaista en ainakaan vielä.

En ole muistanut kuvata komiaa kukkaani, jonka sain kun veljeni ja hänen vaimonsa kävivät minua katsomassa reilu viikko sitten, ihan Porista asti tulivat. (potilasta katsomaan) Ylläri mulle, en tiennyt mitään.

Saisimpa pysymään tän hengissä, ja vaikka uudelleen kukkimaan.

Tämän moista sekoilua tälle päivälle kuului.