Aamulla kun heräsin olin intoa täynnä, halu tehdä jotakin näkyvää ??? Niin niin mitähän sen voisi olla kuin SIIVOUS, vai onko sekään niin näkyvää. Kun pääsee imurin kanssa toiseen päähän huoneeseen ja palaa takaisin päin. Niin mitä näen ???? TIETENKIN KOIRANKARVOJA, leivänmurenoita, porkkananpalan, kahvinpöönijä, sokeria, jauhoja, mehulänttejä, omia hiuksia, langannöyhtää, sahanpurua, puumoskaa, YllättynytYllättynyt

OHO, TODELLA ARVOKASTA on lattialle pudonnut. No miksein niitä kukaan korjaa pois sieltä joka päivä, missäs on minun ropotti-imurini, jolla ei selkä särje, lonkkaa vedä, polvet ei rutaja, eivät sano; aih ja voih!!!

No onhan meillä nelijalkanen "imuri" Oona, mutta ei sekään nurkkia nuole, eikä syö puumoskaa, eikä omia karvojaan. Juu mutta sille kelpaa kaikki mikä viittaa hiukankin syömiseen Kieli ulkonaKieli ulkona !!! Mä innostuin pesemään ikkunan jonka peltopyy oli rikkonut, ja isäntä käynyt korjuuttamassa sen. Vein ison kaktuksen olkkariin, kun sen toinen puoli  rupee kukkimaan. Sitä pitää ihailla, kun on hetken vain kukassa. Päätin että isäntä saa mennä salkkujensa, läppärinsä ym. roinijensa kanssa vierashuoneeseen. Mitä silläkin huoneella tehdään kun nykyään ei käy edes yövieraita ?? Sillävälin kun isäntä oli laulutreeneissä, minä likka panin tuulemaan. Sisooo miehen kämppä oli valmiina kun hän 3.tunnin jälkeen tuli kotiin. Olin jopa vienyt vähän kaikkea toimistopöydän tarvikkeita eri koppiin. Kannoin sieltä ison kliivian toiseen huoneeseen, ja päätin jos se ei tee kukkavartta, niin saa lähteä meidän huushollista kirpparille, josta joku saa ostaa sen omaksi ilokseen. Olen minusta kattonut melkein 10 v. sen LEHTIEN PITUUTTA. Ne ovat MAHDOTTOMAN PITKIÄ, ja nuokkuvat tai sojottavat sivuille päin, ,,,,vie tilaa.

Tuossa ihan juuri sitten, mieheni yhtäkkiä sanoi, jos sinä siirtyisit tänne uuteen huoneeseen, kyllä hänelle riittäisi pienempikin tila. YllättynytYllättynytPusu. JEEEEEEEEEEEEEES saisinko isomman työhuoneen ????? EN KYLLÄ NUKU ensi yönä varmasti ollenkaan, kumminkin mietin mitenkä järjestän tavarani. Ensimmäinen pulma on saanko tietsikan vedettyä, piuhat, jostakin siihen kämppään. Pojalla on yläkerrassa juuri sillä kohdalla oma huone, piuhat siellä,,,,,,,,,kenties olis mahdollista vetää sitä kautta alas.PORATA LATTIAN KAUTTA KATTOON REIKÄ.

JEP JEP, voi kun se olis mahdollista. Kun vain näkisitte millainen  pieni potero mulla on. Ikkuna on kyllä ulos, mutta pöytätilaa sais olla runsaammin, hyllytilaa,,,,,,,,,,,,ja vaikka mitä olis ihana panna hyllyyn järjestykseen. Tosin nytkin pidän hyvän järjestyksen, laitan heti tavarat pois sitä mukaan kun olen käyttänyt esim. ääriv.tarran kuvaa, takaisin salkkuun jonka ostin, hm hm mistähän sen ostin, tosi kätsy, pullistelee vaan aika paljon, koskahan repeytyy?????

tässä just ja just ulettuu toi kummilenkku tohon nappiin.

Tässä sisältä.

Niin kaiken lisäksi olin koiran kanssa lenkillä, ja nyt koivet on kipeenä, mutta oikein tosissaan mua väsyttää. Kaiken ton touhun jälkeen on ihan tervettä olla väsynyt. Mutta vielä mun TEKIS MIELI KOKEILLA EDES YHDEN KORTIN TEKOA. Katsokaa kun tuli pari uutta Mangolia Mihannalta sekä aivan IHAANIA NAUHOJA.

IS THIS YOUR EGG ?????TÄÄ ON SÖPÖNEN, TILDA JA LAMMAS SYLISSÄ.

JA NE NAUHAT, kuolatkaa jo valmiiksi, ettei vain tipu mun nauhojeni päälle. !!????

EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI, tänään tuli KIRSILTÄ hyvä setti leimakuvia, minä itse sain valita mitä haluan, tulihan sieltäkin jotakin ihanaa ja kiiltävää:

Nyt varmasti tiedätte kuinka paljon mulla tekee mieli tehdä kortteja HETI, mutta ei taida olla päänupissa nyt oikein luovaa virtaa. Mä vaan vähäsen kurkin niitä uudestaan ja sivelen niitä käsissäni, jospa se rauhottais mua, että saisin unenpäästä kiinni.Silmänisku