Lueskelin tässä erästä käsityö foorumia. Olin pannut sinne myytävä-osioon tänne olevan osoitteen, että sitä lukevat näkisivät kuvat mitä myyn.
Yksityisviestinä sain aika rapsut  mm ,,,,., toitotat useamman kerran viikossa........tää myynti-ilmoitus on  POISTETTU. !!!!!
Mulla ei kyllä ollut tarkoitus tehdä väärin, vaan ajattelin heitä ja heidän työtään, ettei mene turhaa tilaa heidän sivuillaan noista mun kuvistani. Kaikenlisäksi yritin panna sinne kuvia, en osannut, onnistunut. Eikä tällä hetkellä ole kotona ketään joka mua opettas.
Tuli sellainen olo, kuin joku olis lyönyt märän tiskiluurun mun silmilleni. Sisälläni tuntuu pahalta, kun yritti tehdä jotain hyvää ja heidän avukseen. Kait minä olen ymmärtänyt asian väärin ??? en tiedä????
No eiköhän asia pikkuhiljaa haihdu, tulee laimeammaksi, mutta ei se äkkiä häviä, Pelkään vaan uskallanko koskaan enää kirjoitella sinne, saatikka mainita blogistani jotakin osoitetta.No se siitä ja sen kestävyydestä.
Alan taas värittelee leimasin kuvia ja voin tehdä muutaman kortin, se on sellainen työ joka luo sisälleni iloa, ja intoa. Toinen työ mikä on vireillä, lapsenlapsen sukka. Hajuakaan ei ole koosta, silmukkamääristä tai lavan pituudesta, teen silmämääräisesti :) :)  katsotaan sopiiko edes tuleville nukeille.
Hyvää sunnuntai päivää teille kaikille.