Lueskelin teidän blogien sivuja. Elämää saksien kanssa, ihailin isoa pöytää, tavaroita oli pöytä täynnä. Vilkahti siellä myös tuttuja rasioita. Mäkin otin jotakin kuvia tämän hetkisestä pöytätarjoilusta:

1945417.jpg

Tämän kokoinen mun askartelupöytäni on. Tuossa oikealla on tietokone jota juuri naputtelen. Leimakuvien värittely menneillään.

1945424.jpg

1945426.jpg
Tässä näitä tuttuja laatikoita, jotka ovat tosi hyviä. Ostin niitä kahteen kertaan, ja vieläkin sais olla.
Tuolla alhaalla pahvilaatkoissa on leimoja.

1945429.jpg

Kaikki eivät näihin rajoitu. Osa mulla on pienellä penkillä tään pöydän alla,,,,,,siellä on hyvä JEMMA.
Nuo silmägeelipipetit ovat vakituinen seuralainen (Oftagel), niitä joutuu vähän väliä tiputtelemaan silmiin.
Tuon kameran takana on hylly jossa on myös tarvikkeita sekä uusia kortteja eriteltynä, jouluiset kaksipuoliset, jouluiset yksip. ja muut kortit.
Mulla on kyllä tuon ikkunan takana mikä näkyy ensimmäisessä kuvassa mustana, meidän ruokahuone ja siin on ISO PÖYTÄ. Mutta mä en jaksa aina hyppyttää näitä tavaroita sille puolelle. Pienessä on se hyvä puoli että kaikki ovat käden ulottuvilla, ja hyvä järjestys pitää olla. !!!????
Kun tässä pikkuhiljaa kömmin yöpuulle, korjaan kaikki omille paikoilleen ja seuraavana päivänä jos on mahdollista, niin aloitan PUHTAALTA pöydältä.
Hetki vielä täällä pikkuisessa työhuoneessani, niin en huomannut sanoa että mulla on täällä vielä mankeli jonka alla on liinavaatekaappi. Sit on sellanen kaappi, puolikorkea, missä säilytän kaikkia asia-ym papereita. SUORASTAAN TILAIHME :) :) !!!!!