Aamulla nukutti tosi makeesti, ei ihme kun oli niin sateinen ja harmaa ilma. Pääsankari meidän iskä olis saanut nukkua, mutta nukkumisesta ei tullut klo 4.00 jälkeen mitään. Hän on ollut yövuorossa, jotenka rytmi sekaisin. Lahjapaketin hän sai multa, samassa oli synttärijuhla. Olin tosi tosi laiska kun en edes viitsinyt pakettia paperoida, vaan lykkäsin muovikassiin ja rivat solmuun. Hih hin oli TOSI NÄTTI ;( ;( !!!
Ostin vähän vaatteita, sitä normaalia, mutta puuvillatakki oli vähän jämpti, onneksi on kuitti tallella, kun menen sitä vaihtamaan. Toivottavasti sitä olis isompaa jäljellä.
Päivällä kävimme syömässä, oli hyvää. Lopuksi ostimme arpoja. Isä ne maksoi 5 e:lla sai viisi arpaa.
Hän nosti vain neljä, niissä voittoina oli lippis, mutta onneksi hänen siskonsa huomasi että vasta neljä on nostettu. Tässä huomaa kuinka pää on sekaisin kun nukkua ei pysty. Meinate kun isäntä väitti että meitä on viisi. Minä nostin vielä yhden....TARAA TARAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!mitähän mä sain..........LAHJAKORTIN PARTURIIN (leikkaus). No minä en sinne mene, lahjoitin pojalle sen. Siis hyvä juttu kaikenkaikkiaan ton sählingin jälkeen.
Kotiin pääsin tein kortteja, kortteja, korttejan...... mua alko jo tulla pää kipeeksi, kun materiaalit vilisivät silmissä, oli vähän liian vilkkuvaa, kun välkkyvät materiaalit olivat yhdessä paikassa kasalla.
Pidin kahvi tauon, kakku maistui hyvältä ja kahvi+ tabletti   selvennytti pääni, ettei iskenyt migreeni.
Kortteja tuli kaikenkaikkiaan, tarkka luku, 47 kpl. Tein yksipuolisia, kaksipuolisia. Meinaan viedä viikolla
Fidan kirpputorille, he saavat myydä siellä niitä ja rahat menevät jälleen humanitääriseen apuun. Pientähän tuo mun roponi on, mutta pienestä purosta kasvaa iso virta jne.
Pikkasen alkaa olla joulua täynnä, noita kortteja on tullut väkerttyä melkoinen kasa, että taidan hetken aikaa tehdä muutakin käsityötä.
Laittelen muutaman kuvan korteista tänne joku päivä.