Mulla oli tarkoitus eilen väritellä noita leimasinkuvia jotka hiljan tulivat postissa. Järjestelin kaikki muut kuitti-pankki asiat selviksi. Silloin alko kuulua puhetta ja naurua meidän eteisestä, piti lähteä täältä työhuoneesta kattomaan kuka tuli, kun en heti äänestä tuntenut.
MEILLE TULI YLLÄRIVVIERAITA...........TODELLA ILOINEN YLLÄTYS.!!
Voi kun oli kiva rupatella, olin ostanut päivällä kaupasta vähän vierasvaraa, oli kiva tarjota kahviakin, kun oli muutakin panna pöytään kuin kuivan annakkastukin siivun. :) :) !!!
Siinä vierähti hyväs seuras puoleen yöhöm.
Tänä aamulla mun ystäväni tuli noukkimaan mustiamarjoja. Kiva kun joku tulee hakee ja noukkii vielä itse, ettei turhaan putoa maahan. Päiväkahvilla juteltiin vähäsen yhtä sun toista. Ystävälläni oli kova kiirus mennä takasin sinne puskiin ??? En ymmärrä kun tykkäs enemmän niistä puskista kuin mun seurastani :) :) !???
Siivosin pari kirjahyllyä tyhjäksi tuolla yläkerrassa, että saatais vietyä tuo meidän vanha sinne aulaan, ja pojanperheelle aulan hylly. Takuu varmasti lähtee yksi hylly kirpparille.!!!!!
Isäntä touhuu tuolla pihalla omia tekemisiään, jotenka pitää häntä odotella, koska rehataan tuo hylly ylös.
Siellä on vielä katsottava TV:n ym. viritysten jutskat. Jotenka yksin en tällä kerralla selviä.
Kirjasin kaikki ProMarkerin-tussit mitä mulla on, sekä leimoista tein myöskin saman.
Lisää leimoja on tulos Paperinauhasta, paketti on jo kirkolla, mutta haen ne vasta ensi viikolla, kun nyt ei ole muuta asiaa. Vaikka mua kauheesti kutkuttaa ton laatikon avaaminen, tiedänhän mä mitä siellä on kun itte sen tilauksen tein, mutta se on eri asia kun saa niitä oikein kädessänsä hipelöidä. :) :) !!!!