Aaamulla heräsin hyvissä ajoin,,,,,,,hm hm yhdeksältä !!!!!!! Mulla on herätyskellona kännykkä. Siinä on hiljainen kaunis herätysääni. Muutama vuosi sitten ostin itselleni oikein KUNNON HERÄTYSKELLON. Siinä ÄÄNI OLI TOSI KOVA TAI OIKEASTAAN HIRVITTÄVÄ. Itse sen vielä valitsin, ajattelin että nyt varmasti herään tuohon ääneen, mukamas olen nukkunut pommiin, mikä ei taas pidä yhtään paikkaansa. SIIS TOTTA. Sen takia jälkeenpäin olen ihmetellyt miksi ostin KOVAÄÄNISEN herättäjän itselleni, niin ja kaiken lisäksi siihen heräs siippakin, joka oli tullut yövuorosta, hänen olisi pitänyt saada nukkua vähintään klo 13. asti. Nyt olen hyllyttänyt ton HIRVIÖN, ei siippaa, vaan HERÄTYSKELLON, se on varmuuden vuoksi lähellä sänkyäni hyllyllä, jos kuitenkin tarttis  laittaa kaksi kelloa soimaan ?? minäkin joka tosi harvoin tarttee lähteä aikaisin aamulla. Siitä toi kännyherätys on kiva kun saa minuutellen laittaa soimaan.

Kyllä mulla meno oli kymmenen jälkeen lähdin vesijumppaan. Oli mahtava olla siellä. Jäimme pari naista ja minä vielä altaaseen uimaan ja venytyksiä tekemään. Kas kumma miesten puolelta saunan ovi aukesi, kun luulivat meidän lähteneen, eihän me uidessa mitään ääntä pidetä. Mä tai me emme käsitä miks miesten pitää ängetä sinne altaalle jo tuntia ennemmin kuin jumppa alkaa. Pari kertaa piti huutaa oikein lujaa ennenkuin tajusi yks kaveri laittaa oven kiinni. Me naiset päätimme, että kiusa se pienikin kiusa on, JOTENKA Viaton päätimme vielä uida pari kertaan altaan päästä päähän. HuutoHuuto MÄ HUUSIN, mitäs tänne änkeette jo 15 min. ennemmin kun meidän naisten uinti päättyy. Äijä seisoi kuin patsas altaan rappusten päässä, totesi: ette te siitä kummemmaksi tuu vaikka me sinne tultais. Heti pois, muuten me ollaan täällä altaalla vielä 15 min. JOS ET HETI LÄHDE !!!! Niinpä ukkeli hiippaili kiltisti saunaa kohden, ja toiset miehet huusivat saunan puolella: Mitä sä takaisin tulit tänne !!!! Voi että kun on joskus kiva kiusata noita uimamiehiä, siitäs saivat takaisin, kun tunkeavat liian aikaisin meidän naisten reviirille.

Katsotaan tulevatko ensi tiistaina taas käpsyttelemään sieltä saunastaan altaalle liian aikaisin. Se sitten varma, että ME NAISET OLEMME puoli yhteen asti altaassa, pannaan vesiputous päälle kaikki porepisteet mölisemään yhtäaikaa, että luulevat meitä olevan useamman siellä altaalla. Jos ei auta, yksi "sotasuunnitelma" on vielä jemmassa. Me ruvetaan SUURELLA äänellä laulamaan meidän lempilaulua: SE OOLANNIN SOTA OLI NIIN KAUHIA........JA NOSTELLAAN KÄSIÄMME YLÖS JA ALAS, niin että vesi präiskyy ja meteliä tulee. SilmäniskuSilmänisku katsotaan tehoaako ?????