Huh huh jos uskominen tuohon lauseeseen: PERJANTAI JA 13 PÄIVÄ, niin ei saa mennä, ei tehdä, ei siivota ym. jos vanhaan sanontaan on uskoo. Minä kyllä uskaltauduin lähtemään postiin, pankkiautomaatille ????? mitähän varten sielläkin piti käydä Silmänisku ja ketä varten. Pari päivää sitten kävin kahvilla ja kun maksun paikka tuli,,,,,,kauhistus, MULLA EI OO RAHAA !!!!! Kortilla ei voinut maksaa. SIIS kuka oli käynyt mun kukkarollani, muistin että siellä oli joku seteli, EIKÄ KUITENKAAN OLLUT !!! No MATTIHAN oli kukkarossa, miksi se itsensä on sinne pannut, eihän teillä sellasta asukasta oo kukkarossa.? Matti niin mikä Matti, en mä sen sukunimeä tiedä, mutta MATTI MIKÄ MATTI ? Jaa siinähän se sukunimi tulikin. Onneksi löysin parkkikolikoista sen verran että kahvit tuli maksettua. Siksi siellä pankkikonttoorissa piti käydä, kylmäkin tahto kangistaa sormet, kun ei näytä olevan konttoorissa lämmitystä.!? Joo pitihän ruokakaupassakin käydä. Tuli vähän hamstrattua sellaisia ruokia joita voi pakastaa, kun paikallinen K-market antoi  7% alennuksen loppusummasta. Pienikin säästö on hyvä. Kuten huomaatte olen liikkunut perjantaina 13 päivänä ihan normaalisti ja nyt kirjoittelen teille päivästäni. Taitopuoti Paperinauhasta tuli joulukortteja aika nivaska. Olivat alennuksessa, taas minä SÄÄSTIN Silmänisku ja onpahan korttipohjat valmiina kohtahan se joulu taas tulee. Kaikenlisäksi kortteja on aljettava väsäämään jo syyskuussa jos meinaan saada tehdyksi niin paljon kortteja mitä viime vuonna. Purppurataivaasta sekä Mihannalta on tulossa myös tavaraa, osaa tätä aikaa varten ja osa taas hm hm joulua ajatellen, SIIS VARMUUDEN VUOKSI. Mä oon juuri tollanen VARMUUDENVUOKSIIHMINEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!niin ainakin mun mies sanoo, kaitpa on oikeassa, en sano vastaan yhtään.

Eilen värittelin leimakuvia, mutta yks korttikin tuli tehtyä, tässä tuotos: