Tiistai on melkein loppunut, mutta vähäsen juttua tältä päivältä. Pääsin kuin pääsinkin vesijumppaan tänään, onneksi migreeni ei koputellut päätäni. Kyllä jumppa teki taas niin hyvää. Sen jälkeen menin vielä parturiiin, vähäsen leikattiin+väri. Kokeiltiin kampausta ensi lauantaita varten. Ihan kiva vähän uudempi malli löytyi.

Kotona pesin pyykkiä, myöskin otin kahvi-ruokakalustot esille ym. Kirjoitin pienen lapun jokaiseen kippoon mitä mihinki tulee. Varasin aina kaksin kappalein jokaista, on mukava täyttää se työhuoneessa ja vaihtaa tyhjäkippo täysinäiseen, ettei tartte siinä vieraitten nähtävillä soheltaa. Torstaina tulee täytekaakun tekijä, hän täyttää kakut ja perjantaina sitten koristellaan.

Miniäni on tehnyt aivan ihastuttavan kakkukoristeen. Otan siitä kuvan, laitan sen tänne. Molemmat miniäni ovat myös leiponeet. Kiitos heille, ovat keventäneet mun leipomisurakkaani paljon.

Silti tuntuu ettei toi oma terveys oikein ole kunnossa tällaiseen juttuun. Mutta kuitenkin innostunut olen kovasti, kun asettelin Ilves-purkkeihin kynttilät valmiiksi, ym. vähäsen taas tein tulevaa päivää varten. Huomenna mansikat, kakunpohjat sulamaan, että ovat valmiina täytettäväksi torstaina. Vaniljakiisselin teen myös huomenna, että se olisi sellaista paksua, kun se tulee kakun väliin.

Tänään posti toi minulle kivan leimasimen, jota olen kattellut monesta paikasta ja ilokseni se löytyi ihan täältä blogista. Sivullani on siitä nimi+klinkki. Tässä leimasin:

     

Olen väsäillyt kortteja muutaman, kun on pitänyt huilottaa jalkaani sekä selkääni.