Kävin tekemässä oman lenkkini. Taasen tuuli ja oli vielä kylmää. Nyt olin pukeutunut kunnolla, nahkakintaat kädessä, eipä jäätynyt näpit.

Laittelin ruokaa, isäntä oli Pytinki-messuilla. Mä sanoin et mene vaan, mä en tuu, kun ne ovat minusta lähinnä miehille tarkoitettu . No onhan siellä naisiakin varten jotakin, mutta tällä kertaa jätin väliin jo yksistään ton mun jalkani takia, kun ei pysty oikein kävelemään/seisomaan ilman kipua. Jätän mielummin tuollaiset messut väliin.

Mä tuumasinkin miehelleni et mene sinä Pytinkiin, kun mä olin käsityömessuilla, niin eikö se ole sitten tasan ?.

Tänään saakin kellon siirtää eteenpäin nukkumaan mennessä. Huomenna lähdetään Vaasaan. Isäntä lupas mennä hiihtämään pojan kanssa jonkunmoisen lenkin. Pitänee mennä ajoissa, kun kumminkin miehet menevät vielä saunaan sen jälkeen.??!!!

Ihanaa nähdä (toivon) et näkisin molemmat pikku prinsessani. Kyllä ne vaan ovat niin rakkaita !!! Oikein nyt jo on tohkeissa kun tietää että enää yksi yö,,,,sitten näen kirkkaat lapsen silmät, ja erilaista sepustusta kaikista asioista, väliin vielä ruotsin kieltäkin. Toinen tytöistä puhuu suomea sekä kontinkieltä, jota ei kukaan taida osata suomentaa , tai ehkä äiti tai iskä !!!

Muuten olen vallan unohtanut migreeni-sanan. Ei se Sööri mua oikein vielä ole jättänyt mua yksin. Oli se mun vierelläni kolmena aamuna kun heräsin. Mä hätistin sen pois täsmillä ! Muuten on ollut melko rauhallista sillä rintamalla.

Korttirintama odottaa, varsinkin kuvien värittely, että taidanpa mennä siihen puuhaan, jeeees mukavaa.