Kun vielä tänäänkin oli kaunis päivä, päätin rykäistä ja siivota vähän paremmin. Selkä+jalatkin antoivat melko rauhallisesti mun siivota. Toki minä välillä istuin ja olin koneella, laitoin ruokaa. Vein matot pihalle, pyyhein pölyt sekä luutusin lattiat. Kyllä taas kelpaa olla edes tää ilta puhtaassa kodissa. Ei meillä kukaan muu tuo likaa ja pölyjä kuin Labbis-Oona. Nytkin se makailee tuuletetulla patjallaan.

No tekihän toi koipeliini alkuillasta tenkkapoon. Ei siinä muu auttanut kuin sänkyyn, ja venytykset siis KUNNON SELLAISET. Nytkin se vähän kummittelee tuolla lonkassa. Mutta hyvä näin.

Soittelin hammaslääkärille, kun lohjennut hammas alkoi painamaan kieltä ja syömisestä ei tahdo tulla mitään. Ensin sanottiin, tiistai on niin täynnä kaikki vara-varan paikatkin on annettu. Lupasi kuitenkin soitellla itse lääkärille, ja kas sainpas vain ajan huomiselle 10.30. Jep hyvääää....jos ei ole myöhässä ehdin suorinta tietä, tukka putkella vesijumppaan klo 11:sta. Seuraavana päivänä mulla on parturi, jotenka tukan pesua ei tarvitse suorittaa ennen altaalle menoa, myssy päähän vain. Kuulemma väri tarttuu paremmin kun on vähän likaiset hiukset. Joo parturi-tyttö tietää.

Taas siis TAAAAAAAS olen saanut ajalliseksi pari joulukorttia:

Tässä ne lumiset maisemat, en tiedä onnistuinko ??? Tossa tokassa tuli liikaa lunta, ja mä yritin lakaista sitä pois. Vähäsen se kyllä mua haittaa. Jotenkin mun silmiini nuo kirkot on vähän vinossa. Onkohan arkkitehti piirtänyt ne vinoon, vai heittääkö kortin tekijän silmät + käsi, No ota tosta nyt selvää ??? Tulokseksi siis kaksi korttia..............urakka jatkuu edelleen.

Voi kun saisin jo sen isomman työhuoneen, olis tota pöytätilaa enemmän. Guttlebugiakin käytän vähän kun sen olisi oltava pöytällä, siis missä pöydällä. Se on tällä hetkellä lattialla pöydän alla. Siis TOSI MUKAVA TYÖASENTO