Mä heräsin puolilta päivin, kun en saanut yöllä nukutuksi,  ku piti vielä puoli kaksi soittaa pojan puhelimeen, ovatko päässeet jo Suomeen. Oli onnellisesti jo bussissa kohti kotia. Voi että kun mua jännitti, et minkälainen poika sieltä tulee. Mähän sanoin että se lupas ottaa rastaat tai pikkuletit??!!!!!
No tietysti taasen Herra Migreeni neljältä änkes mun kaveriksi, viel oikein samaan sänkyykin, Olis toinen sänky ollut ihan vapaa, mies oli yövuorossa. Mutta mitä vielä, ei se Migreeni sinne mennyt.
Tuli taas kolkuttelemaan mun oikeaan silmään. Hm hm ei muuta kuin täsmä suuhun, nukahdin melko nopeasti. Kun heräsin kuulin keittiöstä lusikan kilinää, JEEEEEEEEEEES MUN VAUVA OLI TULLUT KOTIIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä HYPPÄSIN sänystä ylös, mä kurkkasin keittiön ovesta varovasti, et KUKA  meidän pöydän päässä istuu, koira sil on ainakin hirveen ystävällinen, häntä lapsutti kaiken aikaa lattiiaan tai tuolin konteihin. JAAAAAA SEHÄN ON MUN????????????????????
1833881.jpg

Ei hyvänen aika, oliko sieltä tullutkin Kenialainen tyttö??
Mitä viel on se meidän ikioma poika, siis vauvamme :) :) :)
1833885.jpg

Kyl sen nyt tunnistaa, poika, poika se on.
Jos suoraan sanon, musta se oli kivan näköinen. Kuvia ehdein katsoa, tuliaisiakin sain, ja kyselin matkasta vähäsen. Ei hän paljon ehtinyt juttelee, kun piti matkalaukkua purkaa, ja toista laukkua pakata.
Lähti illan suussa opiskelemaan raamattuopistolle, hän on siellä vuoden. Sitten jatkaa taasen Jyväskyläs, yliopistossa, tai mist sen tietää, mitä on vuoden päästä.?!
Mä olin eilen illasta nettipimennossa, teki ihan hyvää, meillä iski salama+jyrähti tosi KIPEESTI, juuri päällä. Meidän vanhas tuvas se teki vähän pahojas, rikko kaikki sulakkeet, vesipumpun, kuivausvehjeen, joka imee ilmasta kosteutta, molemmista mökeistä meni valot. Sen vian huomattiin vasta tänään, isäntä meni kattomaan, olipa viimeinenkin sulake mennyt rikki, sen takana oli ne valot. Onneksi eivät pakasteet menneet rikki. Kaikki viisi yht. ( arkkua+kaappia) jos olisivat menneet rikki, olis meillä tullu paniikki. Mihinkä sitä olis saanut kaikki pakastetut mehut, marjat ym. Eikä siihen hätään oltas saatu edes uusia, kun oli sunnuntai, ja olis pitänyt lähtee 60 km ajamaan, jos kaupat olis ollu auki.
Onneksi tästä selvittiin säikähdyksellä, koirakin pelkäs niin paljon että se änkes mun viereeni sohvalle, vaikka ei ole lupa tulla meidän olohuoneeseen, ja se on pitänyt, mutta nyt ei.
Taaskin pilviä keräntyy taivaalle, toivottavasti ei tuu sellasta jysähdystä, kun toi isäntäkin lähtee töihin, niin mä oon yksin koiran kanssa kotona.