Yön nukuin tosi hyvin, kun ei edes söööööööööör MIGREN ilmestynyt kaveriksi. Nukuin, ja HERÄTYS OLI KARMAISEVA. Olin niin sikeessä unessa kun koira rupes haukkumaan, ikäänkuin talossa oli ja olisi tulossa lisää roistoja. Mä olin niin pökerryksissä, kun oveen kolkutettiin, että nousin sängystä nopeesti avaamaan ovea, ettei isäntä heräisi kun oli ollut yön töissä. Pienessä ajassa järki, kumma kyllä, toimi: ensin otin korvatulpat pois, samalla huomasin että suussani oli vielä purentakisko Yllättynyt Senkin sain jotenkin otettua pois suustani, kolkutus jatkui, koira haukkui kuin syötävä!!!

ÄKKIÄ OVEA AVAAMAAN, ettei mieheni vain heräisi. Jotenkin sain oven avatuksi..................vastassa oli VAIN NUOHOOJAMESTARI !!!!!!!!!!!!!!!!

Sanoin hänelle ettei nyt sovi tulla kolistelemaan kun mieheni nukkuu. Sovimme uuden ajan. Menin takaisin sänkyyni, ajattelin hoitaa silmiäni tipoilla, ja vielä venytellä. Kun marssein sänkyyni TukittuTukittuYllättynyt Nämä ilmeet sanovat kaiken mitä sillä hetkellä oli päässäni ja silmieni edessä. ENSIKSI MIEHENI EI OLLUT SÄNGYSSÄ ????????????????? Mä olin ihan hölmistynyt, mihinkä se näin pienessä ajassa OLI HÄVINNYT ????? Silloin TAJUNTAANI ISKI MUISTIKUVA, eihän ukko-kulta MISSÄÄN YÖVUOROSSA OLLUT, apua, mitä mä olin luullut ja puhunut nuohoojamestarille ????? Nolostunut Tajusin ja muistin, että kulta olikin  AAMUVUOROSSA. Olikohan mun päänuppini sisällä mitään tuolla hetkellä ???? Onneksi tässä ei tullut mitään vahinkoa, muuta kuin se että menin yöpuku päällä ja tukka PYSTYSSÄ avaamaan ovea nuorelle pojalle, voihan nenä, HÄVETTÄÄ !!!!ja HUVITTAA näin jälkikäteen.