Olen tässä ollut muutaman päivän käymäti täällä. Mutta kiitos teille jotka olette käyneet, jopa kommetteja on annettu. Se tuntuu aina mieltä virkistävältä. Olen ollut "rakennusleski", mieheni oli koko viikon poikamme raksalla. Tänään lähti kahdeksi päivää H:kiin, ja sitten vielä 3. pv. raksalle. Sen jälkeen alkaakin pitkä työputki, kaikki pääsiäis pyhät menevät siellä mukavasti, luultavasti!?? Onneksi keskimmäinen poikamme tulee perheensä kanssa pääsiäislauantaina. Meillä on kerätty PÄÄSIÄISVALKIAAN jo paljon risuja. Täällä Etelä-Pohjanmaalla on tapana polttaa kokko pääsi.lauantaina. Silloin voi myös muutama trulli poiketa.

Vaikka olen ollut yksin, niin en oikeastaan ole saanut yhtikäs mitään aikaseksi. Olen jatkuvasti ollut menossa.Kävin mm. viimeisen joululahjani tuhlaamassa, NAUTISKELLEN ??? JALKAHOIDOSTA. olen ollut vesijumpassa ja fysikaalisessa, siinähän tää viikko on mennyt. Niin ja hoidin minä ns. miesten töitä, nimittäin vein kaksi käsisammutinta huoltoon=tarkastukseen. Mä en meinannut uskaltaa ottaa mistään kiinni, ajattelin niide LAUKEAVAN MUHUN PÄIN, TAI VIIMEISTÄÄN SILLOIN KUN LASKEN NE AUTON PENKILLE. hUH HUH eipä onneksi käynyt niin. Odottelin vähäsen aikaa, siinä mies-porukassa ainoana naisena, mutta hyvin se meni kun tarjoiltiin kaffit ja nisut. "TÄSSÄ ROUVAN"- LAUSE kuului ja minä kysyin näinkö niitä kannetaan. Mies vain tuumasi, NÄHÄN ON NE KAHVAT, NÄISTÄ JUURI PITÄÄ OTTAA KIINNI NolostunutYllättynyt. Eikä kantaa kuin pikkulasta sylissä. Mä menin juuri tollain sisälle, hm hm vähäsen nolotti, VAI MUKAMAS PIKKUVAUVAA KANTAEN !!?? No hyvä kokemus se oli, ja autolle viedessä kannoin ihan KAHVASTA kiinni pitäen. Kotiin saavuin ehjin nahoin eikä mikään poksahtanut mun takapenkillä.  JEEEEEEEEEES HYVÄ MINÄ.Meillä on toi tien pätkä, yksityistie, aivan HIRVEESSÄ KUNNOSSA. Olis kuin ajaisi kynnetyssä pellossa ja auton peräpää lieruu mihinkä vain. Pitää oikein PITÄÄ ratista kunnon otteella kiinni. Paljon pahempi ajaa kuin pääkallokelillä. Syynä lienee routa, vai se ettei sitä oikein kunnolla ole ollutkaan, en tiedä. Olen vain ollut onnellinen että olen päässyt  kotiin, enkä ole jäänyt kiinni enkä itseäni löytänyt ojasta. Tää taitaa olla SITÄ LIUKKAANKELIN HARJOITTELUA !!!Silmänisku kun sitä ei opetettu autokoulussa silloin kun olin siinä iässä, siis kauan kauan sitten, olisiko vuosi  MIEKKA-KALA- AIKAA !!

Onhan mulla ollut melkein joka päivä joulu, kun postitäti- välillä setä, on tuonut mulle ihania tavaroita mitä olen tilannut. Olen kokeillut tilata englannista jotakin, VOI SURKEUS, pitäis olla vähän parempi tuon kielen hallinnassa. No kyllä niitä sanoja tuolta kakkulasta tulee pikkuhiljaa esiin. Taitaa olla parempikin että tilaan Suomesta, sen kielen mä hallitsen, molempiin suuntiin.

Tässä jotakin mitä posteljooni on tuonut: NÄITÄ IHANIA LEHTIÄ JA KUKKIA

1238794524_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

NÄMÄ LEIMASIMET OSTIN SEINÄJOELTA RUSTOOPUORISTA. SE SIJAITSEE KESKUSTASSA TALOSSA JONKA NIMI ON KAARAKANTALO. Siellä myydän erilaisia käsitöitä, valmiita, ihania lankoja. Siellä voi maksua vasten kutoa vaikkapa kangaspuilla. NÄMÄ TILDA LEIMAT OSTIN SIELTÄ. Siellä on muutakin Tilda-sarjaan kuuluvia materiaaleja. KOIRA-SARJAN OSTIN MYÖS SIELTÄ.'

1238794542_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kyllä toi teksti on ihan oikeaa englantia, tässä kuvassa luulee lukevansa kontinkieltä.

1238794565_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

IHANAT BABUSKA-MATUSKA-MAALINKA BEIBI. DAA HARASOO !!! GRASIIVA !!!!

1238794575_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

VIELÄ IHANIA NAUHOJA:

1238794533_img-d41d8cd98f00b204e9800998e