VIELÄ ON YKSI SETTI HALPOJA LEIMAKUVIA MYYMÄTI + JOTAKIN YLLÄTYSTÄ MUKANA . KÄY IHMEESSÄ KURKKAAMASSA, SAAT TOSI EDULLISESTI LEIMAKUVIA.-


Alkajaiseksi muutama kuva uusista leimoista, loput laitan LEIMASIN-osastolle.

2046285.jpg

2046292.jpg

2046308.jpg

2046317.jpg

2046334.jpg
Loput uudet löydät äsken mainitulta sivulta, jos kiinnostaa katsella käyppä vilkaisemassa.

Joku täällä kerran kertoi, mitenkä hän sai "lahjaksi" leimasimen, Minäkin rohkaisin mieleni kertoa mitenkä minulle kävi. Olin tilannut Paperinauhasta Nuohooja-leimasimen, sen tilalle tuli Kippis-leima.
Kirjoittelin Helille mitenkä toimin, lähetänkö sen hänelle ja hän minulle uuden. No näin sovittiin.
Mutta eipä kauaan mennyt kun Heli sähkötti mulle.MUUTIN MIELENI, pidä se leima itselläsi ja hän lähettää sen minkä olen tilannut. Olin AIVAN ÄIMÄNKÄKENÄ, IHMETTELIN mitenkä nyt "kauppatäti" oikein tekee, antaa AIVAN ILMAISEKSI yhden leiman ??!!!
Olin tosi HÄMMÄSTYNYT, harvoin sitä käy näin. JOTENKA TÄSSÄ ILMOITAN HELILLE SUURET KIITOKSET, oikein yleisesti. Olen kiittänyt häntä vai henk.kohtaisesti.
Täällä sataa, siinä meni se vähänen lumi joka ehti valkaista edes vähän. Olen illalla pannut kynttilälyhtyihin valkiaa että olis edes pikku riikkisen valoa. Mies kyllä ihmettelee kelle mä niitä kynttilöitä polttelen, kun itse pää asiassa ole niin etten niitä näe. Sanoin jos vaikka yksikin auto menee ohi, haluan häntä ilahduttaa valoilmiöllä. Meidän tie kun ei ole mikään yleinen tie, mutta kulkee siinä muutkin kuin me.
Nyt jatkamaan värittelyä, onhan sitä aika paljon tullut eilisen leimailun johdosta.