Aamu se valkeni ulkona, muttei mun päässäni. Söör Migren oli seurassa kun heräilin. Vielä kaiken lisäksi piti lähteä labraan. Kotiin pääsin melko nopeasti, suorintatietä sänkyyn. No siellä meni muutama tunti, en nukkunut, koska päätä jyskytti koko ajan.

Viimein nousin yhden paikkeilla ylös, keitin hm hm aamupuuron ja join kahvini. Siinä sitten selvittelin Söörin kanssa välejäni !! Mä taas voitin täsmälääkkeen avustuksella. No voisin sanoa ettei se ihan selvä voitto ollut.

Iltapäivällä kolemn jälkeen lähdin hakemaan lääkettä apoteekista. Ilma pihalla oli todella keväinen. Linnut visertelivät, aurinko paistoi, yritän lähteä tekemään pientä lenkkiä.

Postilaatikolla kävin ja sieltä tuli StambinBellalta viimein ja vihdoin leimasimet, niin ja Jacobilta unohdettu leima. Tosi hyvin pelasi toi homma, ilmoitin mikä puuttui, varmuuden vuoksi laitoin mukaan maksettu lasku sekä tilaukseni. Luottamus on molemmin puolista, hieno homma.

Muutaman kortin oon väsäillyt eilen, kuvia niistä:

Vanhin poikamme täyttää  vuosia, tää leimasin sopii hyvin, tässä näpräillään puhelinta (mun mielestäni), hän oli juuri saanut uuden puhelimen, kun viimeksi kävivät meillä. Jotenka tuttu tilanne käytännössä, pitihän sitä harjoitella sen uusia asioita.

Näistä jokin menee 60vuotis kortiksi, en vaan tiedä mikä, vieläkin on yksi kuvaamati.

Ruusun alla on pitsiä, tosin se näkyy vähäsen !

Sanomalehti Ilkassa oli tämän sipulin ohje. Mietin sitä, osaisko tehdä, mutta eipä mun tarvinnut. Sipuli oli valmiina, kun kävin pyhänä mieheni siskon luona päiväkahvilla. Sipuli odotti mua, ihan selvästi.

Sipulin hännästä jäänyt pala pois, kuvassa, ei luonnossa !

Nämä oon tikutellut ihan itse, hm hm