Mulla on tossa klasi auki, ja sieltä tulee kylmä viima. Katsoin äsken, hyvä kun oli auki, siitä nimittäin lensi pihalle p..skakärpänen, jota äsken jahtasin lätkällä. Nyt äkkiä akkuna kiinni, etten palellu heinäkuussa.
Päivällä lähdin pyöräilemään ja kävin samalla apteekissa, sekä lähetystorikirpussa järjestelemässä osastoani.
Taas oli tullut tavaraa jotka hinnoittelin ja vein paikoilleen. Tää kirppureissu on kiva kun aina joka reissulla näkee tuttuja ja saa jutella. Kahvit join myöskin nisun ja leivän kera.
Muistin onneksi hakea lääkkeeni, sekä pojan "Kenianlääkkeet". Sitten pyärän sarvet kohti kotia.
Ruuan laittoa, ja tietenkin blogien lukemista.
Jaa muistinkin että mua odottaa yksi koneellinen pyykkiä, laitettava narulle kuivumaan.
Tuossa jo vähän suunnittelin "uutta"korttia, hm hm kyllä te tiedätte mitä tarkoitan.
Plääh.....en osaa...siltä tuntuu, mutta periksi en anna.
Lueskelin Miijjan hyvää ohjetta, jos ei ton ohjeen mukaan osaa tehdä niin pölkkypää olen.
Tosin mulla ei ole sitä öljyä, pitäisi lähteä ajamaan 60 km, mutta ei kiitos tällä viikolla. Pitää olla muutakin ostettavaa, kun tuo bensakin maksaa niin hiiiiiirveeeesti
Ihailkaa ja katselkaa tota kukkasta
ajankuluksenne. :) :) :) !!!!!.
No okei mä meen laittaa sitä pyykkiä.1733057.jpg