Olen ehtinyt tänään lukaista muutamia blogeja. Erityisesti silmiäni hiveli sivujen kauniit värit y,.
Opettelin kävijämäärälaskurin laittoa. No kyllä se tuonne sivun reunaan ilmesty, ja numerokin näytti olevan
siinä. En ole ihan varma, onko toi nyt sitten pantu oikeasti oikein!!!!!! Vitsi menee tässä aivan kielikin solmuun. Jos tuo nemero lisääntyy, Jeeeeeeeeeeeeees  mä olen silloin NERO, vautsi vau!!!!!!!!!!!!!!
Meillä on kaunis aurinkoinen päivä, kolme tuntia sitten, nyt alkaa jo hämärtää, jonkin ajan päästä on pimeää.
Mutta huomaa selvästi päivän pidenneen.
Makselin tuossa laskuja koneen kautta, ihana keksintö. Mulla ainakin on aina kaikki täsmänneet ja pelannut hyvin pankkiasioiden hoito.
Tossa olis vielä täytettävä sinne vakuutusyhtiölle lomake, siitä pakasteen sulamisesta.
Niin ja ilmoitin netin kautta meidän paikalliseen puh.luetteloon, muuttuneet tiedot sekä lisää tietoa.
Luettelon saa lunastaa ns. vapaaehtoisella maksulla. Se tuodaan postin kautta kotiin asti. Kyllä minä
ainakin maksan luettelosta mielelläni. En kyllä viitteis edes käyttää, jos en ole maksanut mitään.
Siispä nettiyhteydet ovat hyviä, jatkampas blogien lukemista, ne on mielenkiintoisia.
Varokaa vaan!!!!!!!!!!!!!!mä tulen pian, hih,hih :) :)