Näin on menty vuotta 2010 jo kolme  päivää. Saimme jälleen nähdä vanhemman pojan tyttären, niin ja tietenkin koko perheen myös. Nuorin poika oli morseimensa kanssa myöskin.

Mahtavaa ilotulistusta käytiin katsomassa Kalajärvellä. Menin nuoremman pojan kyydillä, hän oikasi tieltä menevää polkua pyörätielle. Hän sujahti vain yli, mutta kuinkas mun kävi??? Minä likka  upposin syvälle niin että molemmat jalat olivat lumihangessa. No ei se mikään oikopolku ollut vaan oja. Mutta tollanen höyhenen kevyt hipsutteli siitä vaan. Minä tonnikeijukainen, no eihän se lumi mua kestänyt. Mua alko nauruttaa kun molemmat yrittävät mua ylös, sanoin heille että antakaa vaan mun ihan rauhassa nousta täältä. Siitä ei tullut mitään kun mua naurutti !!! Sit mä keksin oivallisen tavan tulla kovalle tielle, mä konttasin (ja taas nauroin) , kait olin jo siihen aikaan väsynyt, kun kaikki näytti naurattavan. Prosentteja mulla ei ollut tippaakaan, kait siitä ohi meni ihmisiä joilla osalla oli ja osalla ei !!??? Siis en ollut mikään erikoinen näky, että olis kannattanut vahdata mua. Pääsin kuin pääsinkin ylös, ja takasin autolle menin kiltisti tietä pitkin. Vaikeata sekin oli, kun oikea jalka meinas hyytyä jatkuvasti.

RAKETIT  OLIVAT MAHTAVIA !!!!! UPEITA.

Kotiin kun pääsin piti ottaa särkylääkkeet ja suorinta tietä sänkyyn, ja muu poppoo alkoivat juoda vielä  jotakin lämmintä.. heräsin kolmen jälkeen (yölllä)  ja tuumasin, kaipa sitä yöpuvun pitäis laittaa, kun normaalit vaatteet olivat päällä. Kömmein vielä  hammaspesulle.  Nukuin vielä klo  10-11 asti, kummasti sitä  unta piisas. Hm hm hm tais tää uusi vuosi vaihtua ihan hyvin, vaikka Uudenvuoden päivänä en kovin hyvin päässyt kävelemään.

Tänään lähtivät porukat  menemään omille tahoilleen. Miniäni siivosi yläkerran vessan ja heidän huoneensa, ajatellen noita kihlajaisia. Ihanaa, kun saan kaikilta miniöiltäni (tulevat myös) tällaista helppiä.

Olen kutonut sukkia, yhdet lähti Vaasaan, yhdet sukat, ja lapanen odottavat valmistumista ja nekin menevät Vaasaan, vanhemmalle lapsenlapsellemme.  Kiva on väliin tehdä noitakin juttuja.

Kortteja innostuin tekemään muutaman:

   

     

Tämä tulee uuden vuoden 2010 onnitteluksi.

   Tässä kortissa pohjan tein: kukkakiekuran vesileimatyynyllä, päälle kohojauhetta, kiinnitin kuumailmapuhaltimella. Väriä reunoihin DistressInkiä, leima on uusi mulla, hankin sen Hollannista.

Muut uudet leimasimet ovat leimailuosiossa.