Nyt ovat ens talven mehut mehustettu. Laittelen niitä vasta huomenna pakkaseen sekä purkitan. Ehtivät jäähtymään jonkin verran.

Kävin kaupassa pikapikaan, hakemaan illan tarjottavia. Meille on tulossa vieraita. On tosi piiiiitkä aika kun meillä on käynyt ystäviä, on ollut monen moista  ettei ole  mukamas ehtinyt kutsumaan ketään. No eihän siinä kutsumisessa kauan mene, mutta on siinä jotakin sen eteen tehtävä, että vieraat saavat mm. jotakin suuhunsa !!

Tarjottavia en ole enää pitkiin aikoihin itse leiponut. Onhan nuo omatekemät silti paljon parempia.

Huomenna menemmekin pojan perheen luo ja käymme syömässä Thai-ravintolassa. Katsotaan mikä ruoka-menyy siellä on !

Muuten mulla on pitkä lista teidän monien blogeja tuolla BLOGILISTA fi:ssä. Eilen se ei antanut kuin yli viikko päivätyt blogit. Ajattelin jo että sinne mun laatimani lista on hävinnyt.

Äsken katsoin, oli mm. Tänään päivätyissa munkin blogini, mutta mä oon kirjoittanut viimeks 8 pv. Et jotakin mätää tuossa nyt on !!!????

Onko teistä kukaan huomannut ???

Mä tykkään kovasti tuosta lista, koska siitä on helppo löytää päivitetyt blogit. Tosin kaikkia blogeja en ole siihen listaani saanut, koska niitä ei ole taas ilmoitettu (siis itse blogin omistaja) sinne listalle. Kun eteeni tulee mielenkiintoinen blogin, ruksaan suosikkeihin ja siten se näkyy tuolla listallani.

Täytynee vissiin ottaa kopio listasta, että on sit jokin mitenkä mä löydän teidän bloginne.

Eihän blogin nimen perusteella sit aina löydä oikeaa blogia, kun osoite voi olla aivan muu kuin blogin nimi !!!

Toivottavasti ymmärsitte mun sepustustani, taitaa olla melko sekava Viaton!!!!!